1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Motorsport 7

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Geen Formule 1 (Lotus E21) meer?
    In de tekst bovenaan staat wel dit:
    Maar in de carlist vind ik hier verder niets van terug?
     
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Hm, is niet de complete lijst blijkbaar. Staat dat het de laatste week is, dus dacht dat het daarmee alles was. Maar in totaal staan er ook 'maar' 670 auto's in die lijst, in plaats van de 700+. Ze zullen er wel een paar achterhouden voor bij de release.
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Om daar nogmaals op terug te komen.. :+ De Renault R.S.17 staat wel op de lijst, daar zal wel naar gerefereerd worden als moderne F1.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja ik zag het ook haha. Een mooie upgrade (visueel in ieder geval) t.o.v. de Lotus.
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Echt waardeloos van Toyota/Lexus.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  7. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Zin in.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zeker zin in! Ben ik overigens de enige die het toch jammer vindt dat Forza Motorsport steeds minder reguliere auto's in de game stopt? In Forza zat bijvoorbeeld nog een New Beetle en zelfs een Hyundai ix20 heeft weleens in de game gezeten. Ik begrijp natuurlijk wel dat als er een Golfje in de game verschijnt, dat dit heen GTi zal zijn. Maar waar zijn de lieve burgerbakjes gebleven?
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dan ben jij zeker niet de enige! Wat mij betreft gooien ze er gewoon eens een hele line-up met normale snelle auto's in. Zoals een Mercedes C, E klasse met diverse motoren waaronder ook de diesel. Gooi er eens een VW Passat in ofzo, een normale BMW 530i, dat soort auto's mis ik nou echt in die games.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Moet zeggen dat ik om dergelijke auto's niet veel geef. Wellicht meer iets voor Horizon, maar voor de 'reguliere' auto's gewoon enkel de snellere in elke klasse.
    Snap uiteraard dat het leuk zou zijn als je in je eigen auto kan rond knallen.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In FM4 zat de Citroën DS3. Die reedt ik toen als lease-auto, dus was wel grappig om deze ook in-game te hebben. :)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik heb dat ook al eens aangehaald. Maar richte me zelf meer op het feit dat de wel mooie lijst toch flink wat updates van de jaren 2014-2017 heeft gemist. Ook ik vind het leuk dat ik mijn eigen auto kan rijden maar dien ik dan met een Scirocco van het model 2009-2013 te rijden en is de update (2014-nu) niet meegenomen. Dit is bij veel auto's het geval zoals bij diverse Audi's, BMW's noem het allemaal maar op. Lijstje dat ik in een oogwenk had betrof al 10 auto's die niet geupdate zijn maar zal wel een licensing ding zijn. Of luihuid om de nieuwe lijn toe te voegen. DLC zal het niet snel worden gezien ze vaak voor totaal nieuwe auto's kiezen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar wordt dit niet anders zodra die intelligente download functie gebruikt gaat worden? Is 95GB niet inclusief alle 4K textures, overbodige audio etc, die de normale Xbox One niet nodig zal hebben en dus ook niet gaat downloaden.

    Heb FM 7 Ultimate Edition al gekocht (via Russische Store voor € 50,-) maar kan 'm pas downloaden op 7 november zodra ik m'n Xbox One X binnenkrijg.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Holy moly,... dat is zijn genoeg Gb's. Geukkig niet heel veel moeite mee. Heb er sowieso een losse SSD schijf aanhangen. Heb ook echt zin in de demo.
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Wanneer kwam de demo ook alweer?
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    19 september.
     
    Surreallistic vindt dit leuk.
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind dat er opvallend weinig beeldmateriaal over FM7 is, zeg maar niets gerust. Alleen het e3 en gamescom standaard materiaal. Ik kan me herinneren dat er bij vorige forza's toch wel de grotere game sites opvallend nieuwe footage in handen hadden.
     

Deel Deze Pagina