heey ik zag in veel topics van clan Forza Motersport autos staan die clans zelf hadden gemaakt met clanlogo en al. post hier dus je eigen clanauto*)
Leuk idee! Ik heb alleen (nog) geen clan om op mn auto te plakken (ben op zoek), maar ben benieuwd om de resultaten te zien! trouwens, vraag even een moderator om de topic titel te veranderen, het is Forza Motorsport, niet Motersport
www.consolegaming.eu de ladders zijn geopenend en er is ook een single ladder dus je hoef niet in een clan te zitte
Vissili knupp je kunt je signature in het midden zetten met de 'centrer' knop, niet door ___ _ _ _ _ ___ _ _ _ _ _ tekentjes.
Ik heb een playboy logo gemaakt, vet goed gelukt. Maar kan dat natuurlijk niet gebruiken als clan logo
Wij zijn nu een beetje aan het stemmen wat voor auto`s we doen en wat voor designe etc. We gaan een Drift en een Race auto maken. We posten hier wel het resultaat!
als je maar niet weer me auto kapot beukt zoals je eergister deed.. Keihard achterop kleine deuk auto total loss
jongens ik wil niet zeuren maar word het niet een beet je veel! show your ride en nog wat andere! het is alleen maar forza hier... kan het niet in een topic?
wel een leuke opmerking waar veel mensen overheen keken eC krijgt ook een forza team, weet niet hoe proffessioneel dat wordt hoor VVV zal forza wel weer gaan owneren maar ik geloof dat er wel al een aantal top 30 tijden gereden waren? Zal de jongens is vragen of ze een clan-auto te maken^^ Ja mis is dit topic een beetje dubbel, dubbel op
Dat was 1 klein foutje. Had je volgens mij 2x geramt. 1x expres en 1 keer om dat je rook achter je aan had. Of het was iemand anders