Inleiding
Nu het zomer is en voor bijna iedereen weer vakantie is de komende weken dan wel maanden lijkt mij het leuk om een toernooi te houden voor Forza Motorsport het nieuwe racespel van Microsoft. Ik zelf vind race toernooien erg leuk en ook het toernooi van vorig jaar door Guus Bok met het racespel DTM Race Driver 2 vond ik het tijd worden voor een nieuw race toernooi met het spel Forza dus.
Het Spel
Het spel is uit sinds 13 mei 2005
De review van het spel vind je hier op xboxworld http://xboxworld.nl/article/556 Het spel word nog steeds druk gespeeld op xbox live en ook hier op het forum geloof ik
Clan Support, Coöperatieve Multiplayer, Online Multiplayer
Deelname
Als je mee wilt doen aan het toernooi meld het dan hier in dit topic ook als je mee wilt helpen met het verder organiseren van het toernooi kan je altijd een bericht achter laten. Verder zouw het handig zijn als jullie een email sturen naar mmarcel@gmail.com met daarin je naam op xboxworld + gamerstag
Start van het Toernooi
Ik zou het leuk vinden als we binnen 1 of uiterlijk 2 weken kunnen starten met het toernooi. aangezien er 8 mensen tegelijk in de lobby kunnen kunnen we kijken of we genoeg mensen kunnen vinden voor 2 groepen een A en een B groep.
Inhoud
Het lijkt me het beste als we alle klasses een keer rijden en dan een overzicht maken van de tijden en ranking. We kunnen later nog kijken welke banen we nemen
IK hoop dat jullie mee willen doen
Deelnemers
1 MisTicMac
2 DeFgh ?
3 TETTERONI
4 Dutch Supremacy
5 WoolyXboxgamer
6 Mars nl
7 Milo NL
8 pharrelshell
9 UNREALhalo
Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2005