Als ik zin heb om te racen pak ik DTM RaceDriver 2 uit de kast , heb hem wel uitgespeeld maar ik rijd dan simulatiemode en dat rijd nog steeds fantastichs. Nu ligt Forza MotorSport al een tijdje in de winkel maar ik vraag mij af of het wel de moeite waard is om deze titel aan te schaffen terwijl DTM RaceDriver 2 nog steeds goed speeld. Dus ik heb een goede racegame maar loont het zich om nog een racegame zoals Forza MotorSport te kopen ????? Wil jouw mening graag horen .
Kan je beter in de Forza Motorsport thread stellen, in het GAMES FORUM. Om antwoord te geven op je vraag; Ja, het is zeker de mooite waard. Gameplay is anders maar super realistisch. Graphisch is het beter en het heeft een goede online functie schijnt. Je kunt je auto's optisch tunen (ook onderdelen) en dit heeft ook allemaal effect. Geweldig spel!
Kheb net PGR 2 (jaja, beetje laat), maar ik dacht die moet ik toch eens proberen ook al houd ik niet van racespellen. Ik denk dat ik nu ook voor Forza ga, aangezien PGR2 echt geweldig is! Echt raar is dat, want ik heb al ruim 2 jaar geen racespel echt leuk gevonden
Klopt: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=72320 Grote Forrza thread deel 5. Even [search]zoeken[/search] de volgende keer. Case closed.