1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza niet leuk online!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vic Vega, 20 mei 2005.

  1. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat ik begin zou ik willen zeggen dat Forza natuurlijk een heel goed spel is, maar of ik het nu echt LEUK kan vinden?

    Ik heb een hele tijd erg veel fun gehad met het spelen van PGR2 online! Nu is Forza natuurlijk een heel goed spel, maar online ontbreekt het leuke gevoel bij mij van alle kanten.

    Ten eerste is het me opgevallen dat de verbindingen (met name in gesprekken) zeer slecht is en er veel lag is. Bij PGR had ik dit echt bijna nooit.

    Dan heb je nog die noobs die totaal niet kunnen rijden, maar alleen winnen omdat ze net DIE auto getuned hebben.

    Zonet heb ik een game gehost, maar ben pissed weggegaan. Gadverdamme wat fustrerend. Ik vertelde de mensen dat we 'stock car only' gingen racen, geen getunde shit dus. Het duurde maar liefst 10 minuten voordat iedereen eindelijk in een stock auto ging. Aan de startlijn bleek wel weer: er zijn weer mensen tussen die toch met een opgevoerde wagen rijden. En weer andere die, nu de omstandigheden gelijk zijn, niet kunnen winnen en dan maar besluiten niet te remmen voor een bocht en je volop te rammen.

    Nou, ik weet t wel, Forza is voor mij echt heeel leuk online :confused:

    Ga binnenkort maar eens racen met mensen uit mn friendslist, hoop dat het dan beter wordt (wat ik wel verwacht).

    Wat vinden jullie nou van Forza online?
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ben ik met je eens voeg mij maar gauw toe :)
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik ben het niet en wel eens met jouw. Gister avond was het echt vet. Als je met allemaal nederlanders zit is het echt dikke shit. Ik vind het alleen wel jammer dat noobs dan met hun net nieuwe vol getunde bak, + alle asists aanhebben gaan racen. :mad: beetje jammer dat het niet mogenlijk is om dat uiteschakelen.
     
  4. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het ook eens, het is bijna niet mogelijk om puur op kwaliteit te winnen. Er zijn veel te veel omstandigheden om er een faire game van te maken. Kan me goed voorstellen dat de ene dat weer een kick geeft door uren aan een wagen te werken, maar dan het ik liever pgr2 waarbij je je tegenstander op kwaliteiten kan verslaan.
     
  5. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Loop hier ook al een tijdje mee rond, ik heb nooit zo'n zin in al die instellingen te veranderen aan je auto.
    Wat dat betreft ben ik geen hardcore racer, maar vind ik het online wel weer heel erg leuk.
    Het liefst speel ik gewoon,
    1: spel aanzetten
    2: paar keer op a drukken
    3: spelen maar

    Weet niet of daar animo voor is, maar dat zou dus ook een carclub kunnen worden.
    Gewoon een stelletje gasten die niet van al die fratsen er om heen houden, maar lekker een paar potjes willen racen met gelijkwaardige auto's.
    Gisteren was ik even online met een B1 car op een oval, kom ik gewoon 20 seconden tekort op een ronde.
    Dan is voor mij de lol er echt af hoor.
     
  6. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het wel met je eens maar je moet gewoon in een goede lobby zitten met vrienden dan is het altijd wel leuk. ik voeg je wel ff toe op live
     
  7. xbox-rookie

    xbox-rookie Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het tendele met je eens over de lags e.d., ik vind ook als je een afspraak maakt om niet met een getunde auto te rijden dat iedereen zich daar aan houdt en anders kick je hem er uit. gisteren zaten we in een open klasse met twee vrienden er kwam iemand anders bij en die veranderde direct de auto in dezelfde klasse als wij reden, die was uitzich zelf zeer schappelijk, daarna haalde we een geintje uit met die gene die voor de eerste keer reed, we waarschuwde de persoon die we niet kende wel even, wat we gingen doen. wij spelen echt voor fun en dat moet ook zo blijven, wij zijn echte noobs zal waarschijnlijk ook wel zo blijven, maar we houden wel rekening met de echte racers, knal nergens tegen aan en ga netjes aan de kant. winnen lukt echt niet ook niet met assist aan, als iemand goed kan rijden zonder assist wint het zeker wel van iemand met assist aan.
     
  8. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    @ appie21: ik heb je al toegevoegd!
    @ The Dutch Eagle: is goed, ik zal je invite accepteren

    ..dus lags hebben jullie ook...echt slecht vind ik dat. Is er dan dus gewoon teveel info dat verstuurd moet worden?
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    lag geen last van.Laatste keer met vrienden: in 1 woor geniaal.We lagen super dicht bijmekaar en constant spannend inhalen gaat super (als je respect voor mekaar hebt)en het zweet stond ons de constante 4 uur in de handen..DE frustraties die jij benoemt onstonden ook bij ons toen er noobs bij kwamen.Enige wat je kan doen is per direct enkeltje zoek maar een andere server geven.MEt vrienden is het echt super zonder een stuk minder maar dit vind ik zoiezo bij veel (Race) live games.
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het helemaal met the only ego eens. Zolang je gewoon een groepje vrienden (of mensen met wie je al een tijdje speelt) bij elkaar hebt is het echt supervet op Live. Je weet dat je elkaar gewoon niet expres van de baan beukt etc, je respecteert elkaar. Dit had ik laatst ook, alles ging lekker. We waren competatief aan elkaar en het zweet stond in mn handen. Totdat er 2 Italianen bijkwamen die het nodig vonden om hun rempunten 'per ongeluk' te missen etc....
     
  11. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook geen last van lag, maar de verschillen in de klassen is wel groot, iemand heeft dus een giga booster erin, rijd overal tegenaan, maar blijft 1e omdat hij zo snel is.... vind ik minder,
    met PGR2 had je idd gewoon lekkere races, iedereen snel, niemand echt helemaal 1 minuut voorop ofzow...
    hoop op een zoort UPDATE...
     
  12. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat wil je met die update dan? Het tunen blijft erin, dus je hebt altijd snellere auto's als tegenstanders als jij dat niet doet... Dat is juist het realisme van Forza.
     
  13. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je bijvoorbeeld ook auto's nemen die tot de B1 klasse blijven, net zoals je ook hebt in de offline gedeelte. Hierdoor kan je juist geen snellere auto's nemen...
    En dat maakt het juist wel leuk, want dan kan je lekker op los tunen totdat je je auto de grens heeft gehaald :)
     
  14. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, toch nog ff goed nieuws: zonet nog ff gespeeld en van te voren duidelijk afgesproken dat we allemaal in dezelfde, niet getunede autos gingen. En ik vond het best leuk.

    Moet toch nog een keer racen met mn friendslist van PGR2, lijkt me ook helemaal te gek dan.

    Idd, net kwamen er ook weer noobjes in die niet remmen bij de bochten (en dan maar lachen)..maarja.. t kan nie altijd perfect zijn eh.

    Over die update: er zou wel wat aangepast kunnen worden hoor. Bv striktere car classes, of de optie 'stock only' toevoegen

    gr

    Ohja, The Dutch Eagle..ik heb je request niet ontvangen. Mijn live! gamertag is NDW, niet Vic Vega dus
     
  15. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook dat je gelijk hebt, want soms vind ik het gewoon oneerlijk. Het verschil in de snelheid van auto's is gewoon te groot. Als jij de sloomste auto hebt en als laatste begint wordt je toch nooit eerste. En er zijn inderdaad van die noobs die keihard op je inbeuken. Maar ja, wat is er tegen te doen?
     
  16. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude serieus :confused:
    Lag ligt vast aan jezelf want ik heb het bijna nooit.
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    face it zou ik zeggen.Het zeiken dat iemands auto sneller is is nutteloos en heeft iets weg van niet tegen je verlies kunnen.Het hoort bij het spel hij heeft de tijd genomen om te tune.Doe jij het toch ook ? het is gewoon en bedoelde optie in het spel.En noob die beukt.. tjah iedere race game heeft er last van .weinig tegen te doen dan kicken uit je server.
     
  18. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel stom dat als je de sloomste auto hebt, als laatste begint. Je moet dan juist vooraan beginnen.
     
  19. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    @ levathian dat is juist niet stom omdat anders alle snelle auto's op die slome auto (lees VW GOLF) rijden.

    [nu maar hopen dat niemand door heeft dat ik iets tegen VW GOLF's heb :p]
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2005
  20. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed gister online met me mooi getunede Renault Clio, reed netjes! Maar dan zijn er idd van die noobs die met de snelste bakken (die ik nog niet heb) te gaan racen. Ze knalden overal tegenaan en vlogen uit elke bocht! Mijn mooie zwart/gele Clio was al grijs van de krassen na de eerste bocht!!
    Ookal rijden ze als noobs, hun auto's waren sneller dus ik kon niet winnen! Stond nog wel 4e van de 8 :D....

    Ben meteen gestopt online en verder gegaan in singleplayer....(waar ik de game eigenlijk voor heb..)
     

Deel Deze Pagina