Het gebeurd nog wel eens dat mensen niet weten hoe ze foto´s in een thread moeten plaatsen, met als gevolg dat je weer zo´n leuke X ziet staan ipv de foto. Ze weten dan vaak niet wat ze moeten intypen in zo´n geval. Nu staat er bij het aanmaken van een thread of bij post reply onder Options dat je kunt aanvinken dat wanneer je een URL toevoegt dit automatisch gebeurd en ik vroeg me dus af of dit ook niet mogelijk is met foto´s. Ik ben overigens niet echt computertechnisch dus als dit een stomme vraag is het zij zo.
mwaah. ... aardig idee .... maar binnenkort komt er een grote nieuwe super geweldige ultracoole update uit van dit forum, dus we coden er eerst maar even niet meer aan .....
Dat is er toch ook? Namelijk het knopje IMG Daar hoef je alleen de URL van de foto te kopieren, de code doet die zelf. Of heb ik je verkeerd begrepen, sorry dan
mja snap het probleem niet echt, als je op post reply drukt kom je in een soort menutje, dan druk je op de knop met IMG dan de link van het plaatje en hoppa hij staat er.
Ehm en als je dus een link wil plaatsen naar een foto toe plaatst die meteen de foto Nee het is een leuk idee, maar als mensen niet eens uit kunnen vogelen hoe ze een plaatje moeten posten (het staat zelfs uitgebreid in de FAQ) dan moeten we ze niet op een dergelijke manier tegemoet komen.
Ach het was maar een ideetje om het wat gemakkelijker te maken. Van al die X´jes wordt je ook niet echt vrolijker, tenzij het XXX is maar dat is weer wat anders. En geloof het of niet WouteR maar er zijn nog steeds mensen die de FAQ niet willen lezen. Stelletje luie honden zijn dat toch.
ik gebruik altijd quick reply daarom zou het ook handig zijn... maar ik denk dat sommige ook een link willen plaatsten en zo veel moeite is eht toch niet?
Ooit gedacht om je post te editen als je een kruisje ziet nadat je iets gepost hebt? En als je weet dat je met plaatjes aan de gang gaat in je post, doe dan niet quick reply en gebruik een preview voordat je post, zoveel extra werk is dat niet.