ik ben dus opzoek naar foto´s van een zelf gemaakte playseat leifst met een stoel eraan. en evt. ook een tekening erbij.
Ik weet dat dit niet het antwoord is wat je zoekt, maar ik zou gewoon een originele kopen. Anders een autostoel nemen en op een frame zetten.
ja ik heb zelf ook al op google zitten zoeken maar kon nog niet echt wat vinden maar ik ga als het weer beter weer word even kijken op ik wat in elkaar kan lassen.
Ik zie onder het rechterscherm anders toch 3 xboxen staan hoor. Je moet gewoon 3 xboxen, 3 keer het spel en 3 beeldschermen hebben voor zo'n setup.
wordt een beetje een duur geintje dan, en dan heeft deze beste man ook nog 3 developers xboxen(xdk) staan (prijs+/-$8000 per stuk)
Nu graag weer Ontopic De threadstarter wil graag meer info hebben zelf maken van een Playseat ! Is dit geen optie voor je. http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1115449&postcount=24
Dat ziet er best aardig uit, maar je stoel moet dus altijd ergens tegenaanstaan om achterover vallen te voorkomen. Ook het tafeltje kan verschuiven wat heel irritant kan zijn tijdens gamen. Qua budget lijkt dit me wel de allergoedkoopste oplossing. Ik zou zelf iets met een frame maken waar je de stoel op vast kunt zetten (liefst nog kunt verstellen) en waar het stuurtje vast op kan komen te staan.
stuurtje staat toch veel te laag zo? Ik heb ook zo'n tafeltje van de ikea (lack) en die komen bij je knieën
Zelf heb ik het hanssystem thuis staan, imo een handig systeem wat niet veel ruimte inneemt, stevig is en makkelijk in elkaar te zetten. Het valt ook zelf te maken maar ik ben daar te lui voor. Je zou b.v. zoals eerder geopperd goedkoop ergens een autostoel vandaan kunnen halen, deze zou dan wel met een beetje handigheid te koppelen zijn aan het hanssystem. Incl verzendkosten (in nederland) kost het overigens 65 euro.
ik denk het wel, kan het niet geheel met zekerheid zeggen. Ik heb zelf de wireless van MS erop. Nu moet ik wel zeggen dat ie onder met dubbelzijdig vast zit en ik er voor de zekerheid nog 2 lange tie rips er kruiselings bovenlangs heb.
Oh ik heb zelf ook de MS wireless. En een hele playseat vind ik iets teveel van het goede, dit lijkt me wel een goede oplossing, en het neemt inderdaad geen ruimte in. Toch maar eens eentje bestellen binnenkort.. :b:
Ik heb de wheelstand van Fanatec Rennsport icm Microsoft wheel en die bevalt heel erg goed! Kostte ongeveer €130 incl verzending. http://www.youtube.com/watch?v=NqTQ...BD9FBB8A&playnext=1&playnext_from=PL&index=55 de vraag is echter: wat wil je precies? Het zal simpel kunnen zoals met een oude stoel en een tafeltje, maar ik ben vorig jaar een site tegengekomen waarbij sommigen de hele voorkant van een F1-auto exact nabouwen!