1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door scarluuk, 7 sep 2011.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Jongens, zullen we weer een trip plannen dan? Volgende week zondag bijvoorbeeld?
     
  2. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    van de week mijn 70-300 verkocht. meteen naar de saturn gefietst en een 35mm 1.8 gehaald. Nog een mazzeltje gehad, het wad het showroom model en ik heb het voor 140 euro meegekregen.
    Eerste foto's zijn er erg goed uit, kan niet wachten om het goed te testen.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Had je deze al gezien?
    http://tweakers.net/aanbod/338157/sigma-100-300mm-f40-ex-dg-apo-if-hsm-(canon).html

    En ik zie dat mijn foto's behoorlijk achterblijven op die van Bonbridge! Wat een prachtfoto's man, met die Tokina gemaakt toch?
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  4. Remco

    Remco Guest

    Ik heb al een stukje over Terre Rouge, Hasard Cheratte en EVCB. Ik zou die nog ietwat aan kunnen passen. :)
    Fine with me! :)
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een vette wolken heb je daar in Mexico gehad zeg killaz! Damn ik moet zelf binnenkort echt weer eens tijd gaan maken om wat te fotograferen... Druk druk druk!

    Goede OP ook trouwens!
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Chill ding hè! En hij is weer afgeprijsd. 169 Euro nu. Als je een Nikon hebt MOET je die lens gewoon halen. Op de diafragma's f/1.8 tot f/4.0 presteert hij echt super en is hij scherper dan de 35 mm f/1.4 van 1.520 euro. Sowieso een must buy dus.

    Volgende week zondag? Volgens mij moet dat wel lukken :)
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Jup, Tokina 11-16, echt een toplens! Scherpste betaalbare groothoekzoom die er is voor de EF-S. Komendjaar zal ik hem wel gaan verkopen.

    Jou foto's mogen er ook wel wezen! Heb je ook landschappen etc?

    Cool, hopelijk de rest ook nog.
     
  9. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    kom een keer in de buurt van Tilburg een tripje houden, kan ik ook weer een keer mee...
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Speciaal wat foto's uit Auschwitz.

    Veel meer heb ik er niet waar jullie er op staan.
    Alleen onder de brug nog een aantal, maar die komen eraan. Daar staat Tom ook niet op, die vroeg er namelijk om.

    Ik heb ze btw echt retesnel bewerkt dus zeik me daar niet op af :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Edit:

    [​IMG]

    Wat vinden jullie van de bewerking van de bovenstaande? Too much HDR? Fijne toning?
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Toffe startpost. :) Al mogen mijn foto's er wel uit, dat waren nog beelden uit het vooronderzoekstadium, uiteindelijke docu is heel anders geworden, staat nog nergens online (ben er ook niet zo blij mee, had ook mn punten niet uiteindelijkj).
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nope. Het Yucatan gebied is, op de dorpen en resorts na, 1 dichtgegroeid gebied. Echte landschappen zijn er dus niet, heb wel een serie van de top van de tempel op Coba. Daar moet ik even een panorama van zien te maken op een mooie manier.

    Thx voor het compliment :) Als je je Tokina nog eens kwijt wil, I'm your man ;)



    Thx! Was met de zonsopgang, mooie manier om je jetlag te verwerken :)
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal het onthouden!

    Welke van de twee is mooier/ doet je meer?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    onderste voor mij
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    De bovenste i.m.o., al is hij iets te donker.
    Het onderwerp is de uitkijktoren, dan vind ik de donkere onderkant wel fijn, ook al is hij misschien iets te donker.
    Bij de 2e foto vind ik de onderkant weer te verlicht.....
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Onderste.
     
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Bovenste.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Bovenste, al mag die inderdaad wel net wat lichter.
     
  19. Remco

    Remco Guest

    Bovenste.
     
  20. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bovenste 'This Photo is currently unavailable' vind ik beter dan de onderste, Die is namelijk minder orgineel :+

    Overal of alleen bij een aantal winkels?

    Voel er weinig voor om naar Alkmaar te moeten(Cameraland) als ik hem ook bij Saturn HHW kan krijgen voor 169,-
    Wil die lens erg graag hebben maar bestel zoiets liever niet online als ik het ook kan afhalen voor hetzelfde geld.

    Meen dat ik hem een maand of 2 geleden zag liggen voor 159,- bij Saturn HHW, Maar toen ik daar vorige week/twee weken geleden was stond er 189,- op het prijskaartje.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011

Deel Deze Pagina