Heeey mensen, Vandaag was ik eventjes mijn HD aan het opruimen, en toen kwam ik nog wat foto's tegen. Ik dacht: laat ik die maar eens plaatsen op XBW, vinden ze vast leuk. Alsjeblieft
vind je het gek dat al die NC & PS2 bezitters zeggen dat de Xbox & controller te groot is overigens wel coole pics
Eigenlijk moet ik dat hier (op XBOX-world) niet zeggen, maar ik doe het lekker toch: PlayStation had ook iets ruigs op de CeBit. Een box-ring (zo'n vierkant met touwen waar ze in boxen) en daarop waren 2 camera's gericht. En op een plasma tv zag je een spel met een poppetje erin, en iedereen uit het publiek mocht dan 1 voor 1 in die ring gaan staan, en dan zag je jezelf in het spel staan en als je dan boxte (tegen dat ventje) dan vloog die naar achter enzo. En hij kon jou ook raken, maar dan gebeurde er niets met jou zelf, maar ging gewoon de health eraf. Echt supermaf om te zien. Maarja natuurlijk blijft Xbox beter
Daar kon je dus in, en stonden allemaal Xboxen voor op te spelen en nog allemaal van die publiek-trek-rommel
CeBit is ieder jaar in Hannover (Duitsland). Het is de grootste ICT/high-tech/computers beurs van de hele wereld. Meer dan een half miljoen vierkante meter groot. TE groot om er binnen 1 dag alles gezien te hebben.
Natuurlijk wisten ze daar ook wat "promotie dames" zijn.... Ik kan me effe niet herinneren hoeveel er waren, maar geloof me het waren er zeker 1000!!!! Een paar hebben we natuurlijk vastgelegt op foto: