ik weet eigelijk niewt waar ik deze tread moet plaatsen, als hij verkeert staat zal hij dus wel vanzelf verplaatst worden. ff een vraagje, wie ken er voor mij ff iets opzoeken,(omdat ik zelf de namen niet weet, dus ken het ook niet opzoeken), ik zou graag een fototje van de makers van Xbox(dees weet ik wel hoor maar toch) Nintendo, Playstation 1+2 willen hebben I.V.M met een werkstuk voor school, owja en ook graag ff de namen erbij. Alvast bedankt..
In de nieuwe gamequest staat een foto van Miyamoto. En mischien staat op de website van playstation een foto, of je stuurd ze een mail, met de vraag of een foto van de bedenker van de PS1/Ps2 mag hebben IVM een werkstuk.
Hm.... makers tsja wat je daar onder verstaat,bill gates is ook niet de maker van de xbox... Btw denk dat deze bij hardware hoort omdat het hier over de xbox zelf gaat en niet om software(games)
het maakt niet hoeveel foto's het zijn, maar als iemand er misschhien een ken vinden waar ze er egt helelmaal op staan, dus met benen alvast bedankt( ik zal nu zelf er wel een van Miyamoto kenne vinden) thnx
Miyamoto is de man op softwaregebied, zo heeft hij Zelda, mario, Pikmin en F-zero bedacht. Bij de ontwikkeling van hardware echter is zijn rol bij Nintendo beperkter. Dus hij heeft vast wel iets gedaan bij de ontwikkeling van de Gamecube, maar hij heeft hem niet bedacht.