Fout gedrag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door HellHound, 30 apr 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ondanks dat er nu een strenger beleid word gehanteerd lijkt het wel of er een grotere toename is van fout gedrag. Newbies die overal maar lukraak posten, mod bashing, members die constant lopen te zeuren dat ze mod willen worden, slowchat enz. enz. en dat terwijl er nu veel meer mods zijn. Word het nu niet eens tijd dat er echt strenger word opgetreden.
    Er word ook regelmatig naar de faq verwezen, maar wat is daar het nut van? De meeste newbies (en members) lezen die toch niet aangezien het in hun ogen een saaie lap tekst is. Zou je in dat geval niet beter een soort van "Tien Geboden Lijst" bij het registreer scherm kunnen zetten waarin staat wat je wel en niet mag doen met daarbij de waarschuwing dat er straffen staan op ongeoorloofd gedrag en een verwijzing naar de uitgebreidere faq. Verder ben ik bang dat als wanneer de Green Mile straks word opensteld voor iedereen dat je daar dus ook weer dezelfde problemen gaat krijgen als op de rest van het forum en dat zou toch jammer zijn.

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch best gezzelig hier. Oke er zit wel een kern van waarheid in (van het strenger optreden), maar dan heb je het ook wel gehad. Maar in ieder geval adios ammigo! See you in heaven :p .

3. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    snik

Wat een mooie woorden, vaarwel.

8) :+ :+ :+ :D :confused: :p :) :eek: :mad: :9 :'-( ;) :) :eek: :confused: |:- :p :cool: }:] :D :+ 8) |:- :mad: :'-( :eek: :) ;) :{ :) :p :cool: }:] :D :+ 8) |:- :confused: :p :) :eek: :mad: :9 :'-( :eek: :confused: :p :cool: :{ :) :eek: :mad: |:- :+ :D }:] :cool: :p :) ;) :'-( :9 8) :+ :D }:] :cool: :p :confused: |:- :mad: :9

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kaartte dit gisteren ook al aan; Ik vind het jammer dat er nog altijd kritiek is op het forum (immers, je hebt liever dat er geen kritiek nodig is) maar kom asjeblieft met voorbeelden. Niet dat ik ontken dat de boel niet lekker loopt maar omdat je het beste leert van voorbeelden uit de praktijken en geen fictieve situatie's. Zo ontvangen we nog steeds weinig tot geen 'Meld dit bericht bij een Moderator'- berichtjes en dat terwijl dat toch juist de manier is om een steentje bij te dragen aan het forum, naast normaal mee doen aan de discussie's etc.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik vind het nog reuze meevallen met het foute gedrag..
    maarja ik kwam van het pu forum en daar is het egt een zooitje, dus ik hoopdat dat hier niet gebeurd..

6. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind dat je overdrijft hoor! Het is harstikke veel als er 50 mensen overdag online zijn. In de avonduren zijn het er al 150! Het is de laatste tijd gewoon druk, maar het is best te doen. Ik ben wel voor strenger optreden.

Ik voel me langzamerhand al een beetje een oude worden hier :9 . Al zijn er natuurlijk mensen die al veel langer lid zijn etc. Ik voel wel dat ik deel uit maak van een leuke community!

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Een voorbeeld word al gegeven door gerespecteerd lid Alexandrio :{
    Maar volgens mij hebben jullie toch al een verkleind beleid bij het registreren?
    De kritiek vind ik onterecht. Er zijn idd niet veel members die veel en constant (redelijk) serieus posten, als je ziet dat er in totaal 5000 zijn. Maar de kwaliteit van dit forum (en ook de mainsite word steeds beter) is erg hoog. Je kunt bepaalde mensen gewoon niet tegenhouden, en het is ook onredelijk om iedereen na 1 fout te bannen.

Laatst bewerkt: 30 apr 2003
  8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Re: snik

Een typisch voorbeeld van fout gedrag. :{
    Alsjeblieft zeg, doe niet zo sneu.... |:-

Trouwens, een tien geboden lijst is helemaal zo gek nog niet, niet alleen bij het registreren, maar ook om bovenaan de FAQ te zetten. Mensen die het vertikken om de hele FAQ door te lezen (en die blijf je toch houden), zien dan iig de 10 belangrijkste regels, denk dat dat toch wel nut kan hebben.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    DwD maakt wel ff een 10 geboden lijssie :cool:

:+

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    roger that :cool:

11. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, ik vind het opzich wel mee vallen (is niet meer zo Actief op forum) maar ja als jullie het zeggen...

Wat mij ook lijkt is idd bij aanmelding van het Forum dat ze VERPLICHT de 10 "geboden" moeten lezen ;).

en als ze dan alsnog zo doen als ze deden, luk raak van het forum bannen + ip ban.

Ook lijkt het mij om dan gewoon strenger op te treden, Lame posts Deleten en dat soort dingen..

Maar in het totaal vind ik het wel meevallen ;).

Cheerz

12. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Tip 1: Ga liefdevol met je medemens om.
    Tip 2: Geef omjezelf geef om een ander laat mensen in hun recht.
    Tip 3: Bwhaha :p

Ik wacht met smacht op de tien geboden van D.D.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hey Wouter, zoiets als dit?

De Tien Geboden
    1. Gij zult Wouter en zijn heilige modjes eeren
    2. Gij zult niet schelden
    3. Gij zult niet spammen
    4. Gij zult Uw naaste forummember respecteeren, gelijk Uw naasten U respecteeren
    5. Gij zult geen illustere ende illegale zaken bespreken
    6. Gij zult den eervolle taak die de moderators vervullen niet probeeren te imiteren, gelijk eenen wannabe-mod
    7. Gij zult letten op uwen taalgebruik, en de Nederlandsche spellingsregels in acht nemen
    8. Gij zult U niet gedragen gelijk eenen Fanboy
    9. Gij zult het forum niet vervuilen met loze posts
    10. Gij zult - deze geboden in acht nemend - trachten een gewaardeerd member van den Xboxworld Community te worden ende te blijven
      [/list=1]
      :+

14. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    heh das helemaal op en top, lijkt me wel vetjes als je het ook nog is een EGT oud Calligrafie lettertype kan doen ;)

maar zoiets dan aantop van de aanmeldings form lijkt me top.

15. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0

1. Haha ja echt goed. Deze moeten ze wel lezen (daar kun je niet onderuit). Ja kan wel eens een goede uitwerking hebben ;) .

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Top!!!

Alleen puntje 1 baart me nog wat zorgen :)

Laten we daar dan respect voor de mede-forummert plaatsen

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Agrees

Je kan er ook de naam veranderen in Fardo :+, maar respect voor de mede forummer is beter

18. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    * Drie hoeraatjes vanuit XBW HQ voor Double D *

19. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    dat is punt 4 toch al?

20. WouteR

WouteR Senior Member