Ik ga altijd halo op makelijk gamen waardoor ik veel glides en trucen vindt.Het is zelfs zo, als ik de marines tegen de covenant laat vechten zie ik de meest mooie beelden of juist grote blunders, maar een keer ging ik dat bij lv1 doen en sommige gamers weten vast niet wat ik bedoel, maar bij een scene wordt er een capsule (van de covenant)aan de pillar of attum geplaats. Als je bij de ingang komt dan zie je twee marines die worden opgeblazen.Nou ik verschuilen zodat ze geen aandacht geven aan mijn aanwezigheid.Daarna komt er een conflicht tussen de Covenant en de Human forches.Nou ja ik het slagveld bekijken zie ik een grunt helemaal omgedraait je weet wel net als je handoek uitknijpt nou ja dat wou ik efe melden nogal vaag!Nou dat wou ik efe kwijt.
Jij kent kennelijk niet het volledige Halo verhaal? Er loopt namelijk een soort tweede MC rond, maar die is altijd gecloaked. En die wil die Grunts, Elites, en zelfs Hunters (!!) nog wel eens uitknijpen zoals handdoeken. Die knakker ben je denk ik tegengekomen.
Ik zal het even uitlegen rol je handoek tot een rol pak de doek met je handen aan twee uiteinden vast draai met ieder een andere richting dan licht het middelpunt in een draai.Zo lag ie. GET THE PICTURE?
hahahha best grappig nooit gezien maar ikga er nu heel erg op letten misschien kan ik me afdrogen als het eeen level met water is mis kan ik hem wel in mijn zak stoppen leuk souveniertje
ja, best informatief die post...not..... maare ik heb dit echt nog nooit gezien...... Ik vind het verhaal ook een beetje vaag, maybe is het gewoon een foutje in het spel ofzo. Ik heb zelf ook welles een dode grunt in een hele vreemde positie zien liggen dat wel.....
Hehe, nog nooit gezien, ik zal eens beter op de lijken gaan letten. Maar ik speel alleen maar op legendary, en dan heb je meestal geen tijd om te kijken.
ik let ook nooit op de lijken. behalve als de desbetreffende alien heeeeeeeel erg irritant is geweest en ik hem nog een paar klappen na zijn dood wil geven
Are you shitting me? Ik heb het boek ''the fall of reach(?) nooit gelezen, en ken dus het volledige verhaal achter halo ook niet.. Weet je (of iemand anders) waar je dat boek kunt kopen? Engels of nederlands maakt niet uit, 'k ben expert in bijde
WouteR lult maar. Master Chief is zover we weten de enige overlevende Spartan II. Er zijn al twee threads over de boeken. Eentje in ASEL en de andere weet ik niet, ik zal ze even zoeken voor je. klik hier voor Halo: The Fall of Reach klik hier voor de tweede (en mijn) thread over The Fall of Reach] klik hier voor Halo: The Flood Een thread over het derde boek(First Strike) is er nog niet, zal ook niet echt nodig zijn, iedereen post zn theorieen in de Halo 2 thread.
Inderdaad ja, ik heb wel eens meegemaakt (en ik ben vast niet de enige) dat een grunt aan de plafond hangt. En niet tussen een zijmuur en de plafond, maar er midden in. Of elites en jackels die voor de helft in een muur liggen.
In de dvd demo halo the beginning worden een paar dingen duidelijk gemaakt zoals dat er al eerdere chief`s zijn gedood en hebben rondgelopen.
Heb ik ook wel eens gezien in halo [2 de level dus ]daar lag een elite in die positie, zag er wel geinig uit.