Fout van bungie of de grunts worden handdoeken?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vinelli, 5 aug 2003.

1. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga altijd halo op makelijk gamen waardoor ik veel glides en trucen vindt.Het is zelfs zo, als ik de marines tegen de covenant laat vechten zie ik de meest mooie beelden of juist grote blunders, maar een keer ging ik dat bij lv1 doen en sommige gamers weten vast niet wat ik bedoel, maar bij een scene wordt er een capsule (van de covenant)aan de pillar of attum geplaats.
    Als je bij de ingang komt dan zie je twee marines die worden opgeblazen.Nou ik verschuilen zodat ze geen aandacht geven aan mijn aanwezigheid.Daarna komt er een conflicht tussen de Covenant en de Human forches.Nou ja ik het slagveld bekijken zie ik een grunt helemaal omgedraait je weet wel net als je handoek uitknijpt nou ja dat wou ik efe melden:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: nogal vaag!Nou dat wou ik efe kwijt.

2. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zie ik ook wel eens als ze opgeblazen worden door een granaat en dan op een kist ofzo landen.

3. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat bedoel ik niet hij lag niet eens op een kist, jij bedoeld denk ik uitrekken

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Verkeerde forum

5. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar zitten,

Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jij kent kennelijk niet het volledige Halo verhaal? Er loopt namelijk een soort tweede MC rond, maar die is altijd gecloaked. En die wil die Grunts, Elites, en zelfs Hunters (!!) nog wel eens uitknijpen zoals handdoeken. Die knakker ben je denk ik tegengekomen.

7. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het even uitlegen rol je handoek tot een rol pak de doek met je handen aan twee uiteinden vast draai met ieder een andere richting dan licht het middelpunt in een draai.Zo lag ie.
    GET THE PICTURE?

8. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    hahahha best grappig nooit gezien maar ikga er nu heel erg op letten misschien kan ik me afdrogen als het eeen level met water is mis kan ik hem wel in mijn zak stoppen leuk souveniertje

9. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2

aaaaaaaaah dus die vent zie ik steeds in mijn nachtmerries 8)

10. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja, best informatief die post...not.....:)

maare ik heb dit echt nog nooit gezien......

Ik vind het verhaal ook een beetje vaag, maybe is het gewoon een foutje in het spel ofzo. Ik heb zelf ook welles een dode grunt in een hele vreemde positie zien liggen dat wel..... :)

11. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, nog nooit gezien, ik zal eens beter op de lijken gaan letten.
    Maar ik speel alleen maar op legendary, en dan heb je meestal geen tijd om te kijken.

12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik let ook nooit op de lijken. behalve als de desbetreffende alien heeeeeeeel erg irritant is geweest en ik hem nog een paar klappen na zijn dood wil geven}:]

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Are you shitting me? Ik heb het boek ''the fall of reach(?) nooit gelezen, en ken dus het volledige verhaal achter halo ook niet..
    Weet je (of iemand anders:)) waar je dat boek kunt kopen? Engels of nederlands maakt niet uit, 'k ben expert in bijde :cool:

14. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  15. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Vaag. Maar ja er zitten wel wat kleine bugs in HALO dus dit zal er wel één van zijn.

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad ja, ik heb wel eens meegemaakt (en ik ben vast niet de enige) dat een grunt aan de plafond hangt. En niet tussen een zijmuur en de plafond, maar er midden in. Of elites en jackels die voor de helft in een muur liggen.

17. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

wouter maakte een grapje |:-

18. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    waarom denk je dat die :p smiley erbij staat?

laten we het wel even gezellig houden he :)

19. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de dvd demo halo the beginning worden een paar dingen duidelijk gemaakt zoals dat er al eerdere chief`s zijn gedood en hebben rondgelopen.

20. Heb ik ook wel eens gezien in halo [2 de level dus ]daar lag een elite in die positie, zag er wel geinig uit.8) 8) 8) |:-

Deel Deze Pagina