als ik mijn internetverbinding wil delen krijg ik dit: ________________________________________________________________ Kan gedeelde toegang niet inschakelen. fout 1068: afhankeleidsservice of -groep kan niet worden gestart. ________________________________________________________________ echt kut :{ wie de goede oplossing heeft is een
Hoe bedoel je delen? Heb je een 2e pc met een router eraan, hubje er tussen? directe verbinding? blablabla dat soort gezeik dus.
ik wil graag live met mn xbox en toen hen ik begrepen dat ik m n verbinding moest delen , alleen ik snap er nix van ben niet zo technisch , maar kan iemand in begrijpbare taal uitleggen wat de simpelste manier is im online te gaan met je xbox. ik heb: netwerkkaart xbox usb modem
dude...check de algeme thread van ICS, dat wil jij namelijk doen. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=20481 die dus. lees maar eens door en als daar je antwoord niet bij staat gewoon ff je probleem posten. Fardo en Pejannl zijn allebij handig met die zooi en kunnen je perfect helpen. succes!