Hallo, Mijn xbox360 geeft in de helft van de gevallen de foutcode 03-80-00 aan. Heb zelf al de stappen ondernomen die bij xbox support staan , maar het helpt niet. Garantie is al verlopen helaas, dus opsturen zal duurder zijn dan een nieuwe kopen (denk ik) Heeft iemand nog ervaring hiermee of goede tips hierover , vind het erg jammer als ie weg zou moeten Mvg Sep
Had je deze pagina al eens bekeken? http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/errors/error-code-03-80-00
Ja heb alles door gelopen , zelfs via de chat op xbox. Maar helaas heb net een gloednieuw spel gekocht , blijft continu hangen. Kan beter een nieuwe kopen dan hem laten repareren denk ik
Repareren is niet echt gunstig denk ik. De kosten zijn waarschijnlijk net zo hoog als een nieuwe kopen. Tegenwoordig kost een xbox bijna niets meer. Weet niet of je een prijsopgave van de reparatie kunt krijgen voordat je de reparatie uit laat voeren?
Hij doet het alleen met het trucje van de envelop , en dan maar hopen dat hij halverwege niet blijft hangen. Toch maar tijd om een nieuwe te halen , deze heeft zijn beste tijd wel gehad denk ik