1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Foute Product Voorlichting

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Furies, 29 nov 2005.

  1. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Als zij beweerd hebben dat het scherm dingen doet die het in werkelijkheid niet doet heb jij het recht je geld terug te eisen, ik zou (zoals eerder al voorgesteld) contact opnemen met de consumentenbond en consorten...
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat maakt theoretisch niet uit. De winkelier heeft jou verkeerd voorgelicht, en daarmee eigenlijk een ondeugdelijk product verkocht. Volgens het consumentenrecht zou de verkoper daarmee verplicht zijn jou een waardig alternatief aan te bieden. Met dit in je achterhoofd zou je best kunnen aandringen om jouw tv in te ruilen, 100 euro bij te leggen en die Samsung mee te nemen. Dat zij dan met jouw oude tv opgescheept zitten is niet jouw probleem, maar dat van hun.

    Ik zou mijn poot stijf houden en echt aandringen om jouw tv te ruilen voor een nieuwe.
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb inmiddels een ander aanbod gekregen...

    Als ik de tv inruil en 100 bijleg, krijg ik een scherm van 30" met component. Normaal gesproken ligt hij 250 euro boven de prijs van mijn beeldscherm.

    Moet echter nog wel een aantal dingen goed nakijken. Heb mijn vragen in de HDTV thread gesteld. :)
     

Deel Deze Pagina