1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Foute Website Naam/Namen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tsux, 19 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon verder geen topic vinden, die dit had, maar ik was op games aan het zoeken toen kwam ik opeens deze naam tegen:

    www.gameskank-er.com (zonder het streepje maar anders wordt hij gefilterd...)

    Edit
    De naam wordt zelfs gefilterd! Had ik niet verwacht... Naja 't begint met kank... en de rest kan je wel invullen.

    Dat is wel een hele foute naam! De website is overigens gewoon een grote serieuze game website. Game Skank-er. Maar er zijn vast meer van dit soort namen, ik wilde het eigenlijk ergens melden, maar kon nergens een passende topic vinden. Vandaar.

    Als jullie nog leuke namen hebben, dan zet ik ze er gewoon bij, dan wordt het nog een beetje een entertaining topic!

    PS
    Als iemand de naam niet vind kunnen, haal ik het weg!
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2006
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik sluit het topic, omdat dit beter past in de green mile en daar al een soortgelijke topic bestaadt ;)

    Actualiteiten, sport en Entertainment = Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet thuishoren in de andere fora..
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina