telkens als ik een thread wil openen om m te lezen of als ik een bericht wil posten dan krijg ik zo`n schermpie dat ie zegt dat er in regel (telkens verschillend) een fout zit en of ik de fout wil opzoen, telkens zeg ik nee, want als ik op ja druk, komen er alleen nog maar meer schermpje is dit een fout in het forum of hebbe meerdere dit? of ligt het gewoon aan mijn pc??? :{
513 = Forum index dat is de regel waar de fout in zit zegt ie als ik forum index refresh en bij elk ander forum een andere regel
Welke browser gebruik je. Volgens mij een oude. Krijg je niet meer foutberichten bij andere pagina's (iets in de vorm huppeldepup fout, wilt u doorgaan?).
De fout is: Er is een runtime-fout opgetreden Wilt u beginnen met de fout opsporing?? Regel: (is telkens anders naarmate wat ik open..) Fout: Toegang Geweigerd en dan 2 knopjes eentje met Ja en de andere met Nee echt klote, kost heletijd klik wel enz, en werkt op me zenuwen
waarschijnlijke oplossing: Ga naar Tools > Internet Options > Advanced > Vink het vierde vakje onder Browsing aan (Disable Script Debugging). Probleem verholpen??
hij deed het al weer maar goed! toch bedankt ik heb ff gezocht in dat menu, maar het stond niet onder toolz-internetoolz enz... maar onder iets anders maar het komt op het zelfde neer ik vond wel enable script debugging met een Vtje er voor, die heb ik maar weg gehaalt, ik kan alleen nu natuurlijk niet merken of het heeft geholpen omdat die fouten al weg waren na het restarten, maar toch erg bedankt!!!
Dat heb ik ook alleen dan op het powerweb en niet hier. is vage shit idd. Ik typ mijn openingspost dan gewoon in word en plak het er dan in. Hoef je maar 1 keer nee te klikken op de vraag of ie de fout moet opzoeken.