foutje in games list

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door killaz, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    op de frontpage kan je je games selecteren, nou zat ik eens te scrollen en kwam 2 wel heel leuke dingen tegen als eerste kwam ik Halo 3 tegen........weten wij iets niet of komt halo 3 volgende week uit?
    en dan juiced 2, juiced 1 is hier nog niet eens uit en jullie hebben het vervolg al in je gameslist. Hierna ben ik gestopt met scrollen, maar ik zou die lijst eens goed bekijken O-)

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt. Juiced bleek al een keer uit te zijn geweest. Kijk ff bij Xboxmod (Member) in zijn sig en dan naar zijn stekkie, hij heeft daar Juiced tussen zijn stapel liggen. O-)

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is er precies fout aan?

Misschien moet je eens naar de gamepage gaan en kijken naar de nieuwsposts over die titels.

4. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Hij bedoelt dat ie ze kan toevoegen aan zijn games list. Ik geloof dat het al eerder was uitgelegd en dat het gebeurde als de releasedatum op 'onbekend' stond. Dan komt de game automatisch in de lijst met games die je aan je games list kan toevoegen. Weet dit alleen niet meer zeker :)

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    AH! Ja, die staan op onbekend en om een gekke reden kun je games met 'onbekend' toevoegen op je lijst. :)

6. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh leuk!

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    oke, ik dacht al :)

beetje Halo 3 in mijn lijst zetten :p

@feodor: nee xboxmod heeft iets gedaan met zijn box wat niet mag en heeft zo dat spel, een week of 2 voordat juiced hier uit zou komen is de uitgever failliet gegaan. Juiced kan dus nooit hier in de winkel gelegen hebben, VS daarintegen......

Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  8. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja of hij heeft een NTSC-Xbox en kan dus games uit de US afspelen, misschien had 'ie hem daar wel besteld :+

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Heej! Leuke thread, maar hier mag niet over gepraat worden ej! Maar idd, ik wilde ooit ook een lijstje maken, maar er ontbreken er veel en er staan ook onzinnige games. Ik dacht eerst dat jullie me inde val wilden lokken ofzo, als je een game selecteert die er nog niet is dan bedoel ik.

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hey, ja leuk!
    Ga op iets reageren dat hier niet toegestaan is.

Slim bezig!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina