[XOne] Foutmelding aanmelding bij Live

Discussie in 'Games' gestart door Bezetene, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bezetene

Bezetene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey

Ik heb gister geprobeerd mn 48h trial die ik bij Gears kreeg te activeren, maar er is (blijkbaar) iets fout gegaan waardoor ik mn account niet meer in kan. Heb de procedure doorlopen en zoals aangegeven eerst voor Silver aangemeld. Alles correct tot dan toe.
    Daarna op aanmelden gedrukt, zegt ie
    'aanmelding voor XboxLive nu niet mogelijk' waarna ik mijn account helemaal niet meer in kan wegens invalid xboxlive membership. Ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan, of waar het fout gegaan kan zijn, daarbij kan ik er niks aan veranderen want kom dat account niet meer op.

Er staat ook een 2e account op mn xbox, Gold die t overigens wel helemaal doet, dus weet hoe t werkt. Geen idee wat ik fout heb gedaan, heb me aangemeld met een andere geldige hotmailpassport account. Enige wat ik kan bedenken is dat het adres van die hotmail niet overeenkomt met wat ik ingevuld heb bij silver door recente verhuizing. Maar denk niet dat dat t is..

Iemand raad / advies? Thnx

2. bubu

bubu Guest

Probeer eens op xbox.com aante melden kijken of dat wel lukt.

www.xbox.com
    Als dat niet lukt, tja dan ben je genaaid (denk ik) dan moet je over nieuw beginnen met je score :p haha.
    Iig als het wel lukt op de site, en daarna nog niet op je xbox, dan zal ik even de helpdesk bellen ofso..
    Ik kan je iig niet verder helpen.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2006
  3. Bezetene

Bezetene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt! kan iig inloggen op xbox.com maar weet nog niet of live connect nu aangezien tv bezet is atm :) update zo wel ff

Kan er nog steeds niet op via Xboxlive, balen, 95% van mn achievements op die account gehaald, maar goed, tis niet anders.. of iemand een oplossing?

Laatst bewerkt: 20 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina