Foutmelding E74!! En wat anders, HELP..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Halo_Freaky, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Halo_Freaky

Halo_Freaky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enkele dagen geleden kreeg ik problemen met mijn xbox 360! Hij geeft de foutmelding E74 aan (System Error, please contact xbox costumer support).

Nou, dat leek met dus duidelijk, ik neem contact op met de xbox klantenservice! Ik krijg (na 20 minuten wachten) een vriendelijke mevrouw aan de lijn die zegt dat ik alles even opnieuw moet loskoppelen en weer moet aansluiten! Dat doe ik, maar helaas zonder succes=( Dus ik licht geirriteerd opgebeld naar de klantenservice dat Microsoft mijn xbox moet repareren, want zo kom ik geen steek verder. Het volgende kwam aan bod:

Ik heb 1 1/2 jaar geleden mijn xbox voor het volle bedrag van €400,- overgekocht (de xbox was nog schaars). Ik kreeg van deze vriendelijke man een garantie formulier mee waarop 2 jaar garantie, plus één extra jaar garantie op stond. Toen begon het gezeur, nu anderhalf jaar later wou ik mijn xbox registreren op xbox.nl voor de garantie! Echter had deze man alles al geregistreerd met serial number e.d. dus kon ik hem NIET op mijn naam overzetten|:-

Ik probeer contact met hem te zoeken, maar meneer is verhuisd, heeft zijn mobiele nummer veranderd en is dus ONVINDBAAR!! Wanneer ik contact opneem met xbox (en via de dixons waar de xbox vandaan komt) zeggen ze mij dat ze geen persoonsgegevens mogen doorgeven i.v.m. de Wet Bescherming Persoongegevens. Maar nu komt het leuke, OMDAT IK MIJN XBOX HEB OVERGEKOCHT VAN IEMAND, MAAKT MIJ DAT DE 2E EIGENAAR, DUS VERVALT DE GARANTIE. Als ik xbox moet geloven???

Mijn vraag was nu, hoe moet ik dit gaan spelen? Ik wil geen €125/€150 gaan betalen om m te repareren met de kans dat ie over 2 weken bij wijs van spreken weer kapot kan zijn. En hoe krijg ik Microsoft zo ver mijn xbox gratis te repareren? Of is foutmelding E74 makkelijk te verhelpen??

Laat het me weten..

Mijn dank is groot:)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina