FPF zijn feedback

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FPF, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FPF

FPF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zo ik (FPF) ben nooit echt actief geweest op die forums maar ik hoor en lees zoveel onzin dat ik op een aantal dingen wil reageren. Om een beetje precies te zijn over een aantal onjuiste dingen die zijn gezegd door DSF Realistic.

Hij heeft op 11 februari het volgende gezegd:

Arrogantie? DSF heeft al meerdere malen van DF/Reflex gewonnen, DF/Reflex heeft nog nooit een map gepakt tegen ons, maar ze vinden zichzelf zo goed, terwijl ze altijd pakkie krijgen van DSF

DSF 11-0 UF (Arbman/FPF's clan)
    DSF 3-0 DF (DF/Reflex)
    DSF 3-0 DF (DF/Reflex)
    DSF 3-0 RFx(zegt zat)

Cover: 3-2 verliezen van Insanity X terwijl hun beste spelers niet meedoen is GEEN prestatie
    Enige wat ik van insanity X hoor over die clanmatch is dat jullie campten en reflex geen skill heeft, Haha

Sorry maar die eerste match was de score anders, wel in zijn voordeel! Die andere matches op black Arrow heb ik niet meegespeeld, anders had ik me dat wel herinnerd. Wat hij ook vergeet is dat ik DSF heb geowned toen ik uitkwam voor andere clans. En we speelde tegen Insanty X tegen hen sterkste opstelling, en persoonlijk gezegd was dat één van de beste clanmatches die ik op vegas heb gespeeld.
    Ook wil ik effe reageren op het volgende wat DSF Realistic heeft gezegd:

Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Sound NL
    Ik ben benieuwd, gaan leuke clanbattles worden denk ik.
    @ Realistiq, jij praat over een jaar geleden. Er zijn nu ook andere goede spelers die jij niet kent en oude spelers worden beter.

DSF Realistic: Klopt, maar het gaat ook over dat Arbman en FPF zichzelf de beste vinden op Rainbow Six maar ze toch dik verslagen worden op elke game. daar gaat dit over.

Ik denk heus niet dat ik de beste ben in Rainbow Six, maar als ik die forums een beetje aflees moet ik zeggen dat jij DSF Realistic degene bent die hier arrogant is! Je OVERSCHAT jezelf!
    En je moet stoppen ONJUISTE dingen op die forums te zetten.

26 Maart 2008 heeft Team Reflex, DSF met 3 -1 verslagen. NIET VERGETEN IN JE BOEKJE TE NOTEREN REALISTIC!!!
    *)}:]

Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  2. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe die FPF, mannetje :D. Ik denk dat deze thread snel gesloten zal zijn, aangezien xbw-mods discussies/ruzies over wie er nou beter is liever niet zien :+.

En laat die mensen die zichzelf een veer in kont steken op forums lekker lullen FPF. En laten wij Reflex ons niet verlagen tot dat niveau =(.

Kus O-)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2008
  3. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :): Frustraties er weer uit? :):

Kon dit niet in Reflex topic ofzo Gepost worden?

4. JeePee

JeePee Guest

Zo! Dat lucht op zeg!

Wel relaxed om te weten trouwens dat hij dat op 11 februari gezegd had. Dat voorkomt een hoop verwarring!

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Testosteron gedreven clannertjes :emo: Speelt er niemand meer voor de lol? Wat maakt het nou uit of wij hier weten dat iemand niet lief is geweest?

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja, als je nou eenmaal vol met puisten zit, geen social life hebt enzo, dan is dit het enige waar ze nog stoer kunne doen :p

7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen zijn nou eenmaal beter en dat moet je respecterenO-)
    maar idd ReaListiQ is wel een beetje eigen dunk maar ja:9
    houd er maar gewoon over op:D
    game in vrede

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het mag duidelijk zijn dat deze thread op slot gaat. Een thread starten om persoonlijke rommel te gaan uitvechten is niet de bedoeling op XBW, dat regelen jullie maar via PM of MSN oid.

-Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina