FPS Rainbow Vegas

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kortestier, 20 dec 2006.

1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ja je leest het goed, First Person Shooters is terug van zijn 2-jarige-op-zijn-kont-liggende pauze.

Goedemorgen, middag of avond

Ik en een paar maten (19 jaar) zijn vanaf gisteren weer de FPS clan begonnen, mede is de 3 jaar oude JCMAW clan nog steeds hierbij geopend voor members, maar de FPS clan gaat vooral over xboxlive en de nieuwste games.

We zijn een hele actuele clan die momenteel spellen spelen als, Rainbow Vegas, Gears of War en Call of duty 3
    We houden van sportieve, gezellige, bierdrinkende, serieuze mensen die veel First Person Shooters en eventueel racegames spelen.

deze clan oproep gaat nu vooral over RainbowSix Vegas.

We hebben tot dusver al een "tijdelijke site" en natuurlijk een geweldig logo. (die post ik nog wel een keer)

Mede geven we af en toe een LAN-party, voorheen hebben we LAN's georganiseerd zoals: Nothing Beats Halo, die zeker een groot succes waren.

Denk jij aan bovenstaande te voldoen? zoek dan niet verder en kijk op www.fps06.tk Reminder: de site is nog in opbouw status, dus het kan er een beetje prut uitzien, sorry voor dat. Ook de www.halojcmaw.tk site is natuurlijk geopend voor publiek, hier vindt je meer een vaste game-groep dan een clan... :thumbs:

Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Hartstikke tof! eindelijk een leuke RBS clan.

kan ik me ergens inschrijven OID? Anders voeg jem e even toe op xbl shortbull, dan kunenn we ook ff potje spele?

Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  3. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    hey, volgens mij sta jij al in mijn vrienden lijst, maarre jah welkom, enne vanavond gaan we waarschijnlijk een potje doen dus dan bespreken we nog het een en ander, btw: heb je ook een xboxlive visioncam, want dan heb ik nog een leuk voorstel voor een gamerpic, check mijne maar op live :thumbs:

4. Morninglight

Morninglight RB6

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jullie beide toegevoegd... kunnen we een keertje paffen ;)

5. Linkin Park

Linkin Park Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey!;) nou veel succes met jullie clan, hier is jullie eerste uitdaging alvast.
    Ga even naar ons forum, registreer je even en maak een topicje aan.. dan maken we even aan afspraak.

Greets;)
    LPGamer NL

6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet vanavond werken, dus op zn vroegst half 11 onlibne. maar spelen ga ik cker nog! En nee, k heb heleas geen cam.

7. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    morgen kan ook ;)

Deel Deze Pagina