Ik ben opzoek naar een FPS shooter die zich afspeelt in WWII waarmee ik op xbox live kan, het spel moet er gaaf uitzien en goed online speelbaar zijn, ik heb Brothers of army gezien en Men of valor maar dan moet ik nog een half jaar wachten. Zijn er nog meer leuke ?
Return To castle Wolvenstein, Maar goed, zoek eerst eens het internet rond. kijk welke spellen er zijn in dit genre, En lees reviews,
Wacht even, en ga Brothers in Arms spelen. Moet erg gaaf zijn volgens Xbox Magazine (Nederlandse versie).
wordt ook gaaf, tot die tijd kan je je genoeg vermaken met RTCW Tides of War (multiplayer hiervan is echt gaaf maar single player is minder) trouwens Men of Valor is volgens mij Vietnam oorlog dus geen WW2. als je leuke sp ww2 zoekt zitje goed bij Medal of Honor Frontline er is vast meer maar komt ff nie in me koppie
ja en veel lag of je moet een amerikaanse host hebben, dan kun je 8 tegen 8 spelen, ik denk nie dat ge nog veel servers gaat vinden, de game is al oud
w8 op HALO 2 (ook al is het geen WW2 shooter, toch wordt die uber vet) of als je echt niet kan wachten koop dat RTCW, dies ook super vet on-line
Inderdaad, je kon geen scheet laten of er werd er eentje gereleased . BF2 misschien wat ? beetje lang voordat ie uitkomt, en is ook geen WW2. Het is wel oorlog...