FPS WWII games

Discussie in 'Algemeen' gestart door uffhund, 29 aug 2004.

1. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzoek naar een FPS shooter die zich afspeelt in WWII waarmee ik op xbox live kan, het spel moet er gaaf uitzien en goed online speelbaar zijn, ik heb Brothers of army gezien en Men of valor maar dan moet ik nog een half jaar wachten. Zijn er nog meer leuke ?

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Return To castle Wolvenstein,

Maar goed, zoek eerst eens het internet rond. kijk welke spellen er zijn in dit genre,
    En lees reviews,

3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht even, en ga Brothers in Arms spelen. Moet erg gaaf zijn volgens Xbox Magazine (Nederlandse versie).

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    wordt ook gaaf, tot die tijd kan je je genoeg vermaken met RTCW Tides of War (multiplayer hiervan is echt gaaf maar single player is minder)
    trouwens Men of Valor is volgens mij Vietnam oorlog dus geen WW2.
    als je leuke sp ww2 zoekt zitje goed bij Medal of Honor Frontline
    er is vast meer maar komt ff nie in me koppie

5. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    frontline sp vond ik niets =) en RTCW is dat zelfde multiplayer maps als in PC game?

6. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja en veel lag of je moet een amerikaanse host hebben, dan kun je 8 tegen 8 spelen, ik denk nie dat ge nog veel servers gaat vinden, de game is al oud :D

7. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja en call of duty finest hour moet je ook nog lang voor wachten, of komt die in november?

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ben best blij dat er nog niet veel WW2 games zijn, vond het een beetje te veel worden op de PC.

9. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    w8 op HALO 2 (ook al is het geen WW2 shooter, toch wordt die uber vet) of als je echt niet kan wachten koop dat RTCW, dies ook super vet on-line

10. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je kon geen scheet laten of er werd er eentje gereleased |:- . BF2 misschien wat ? beetje lang voordat ie uitkomt, en is ook geen WW2. Het is wel oorlog...

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht gewoon op Call of Duty en Brothers in Arms. Dat worden echt topspellen.

Deel Deze Pagina