FPSen op de xbox ?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Broes, 16 apr 2002.

1. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Na Halo te hebben gespeeld moet ik toch wel zeggen dat toch vrij goed te doen is moet die controller. Ben altijd een PC FPSer geweest (en nu nog met CS enzo), maar op de xbox is het volgens mij ook niet verkeerd. In het begin moest ik er echt aan wennen en kon slecht richten, maar gaat nu stukken beter.

Denken jullie dat FPSen op de xbox gaat roeleren of kan je beter de PC blijven gebruiken. Ik denk dat de PC nog steeds het beste is, maar de xbox (na ff wennen) zeker een goede tweede.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben wel benieuwd naar games als Battlefield 1942, Ghost Recon, Raven Shield etc, die PC games op de Xbox, en dan natuurlijk ngo de Xbox Exclusive Unreal Championship en Brute Force enzo.. lijkt me allemaal wel lache

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook wel benieuwd naar. En ook SWAT: Global Strike Team lijkt me ook wel wat?!. Had trouwens ook Mex Peen (uit)gespeeld, is dan wel 3rd person, maar is ook goed te doen op de doos :)
    Denk dat ook een groot gedeelte ligt aan de controls in de games. Als het zoals HALO is zal het er zeker niet slechter op worden.

4. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht ook dit word nix maar damn een fps met controller roeleerd gewoon superfijn ik speel liever een fps op de xbox dan op de pc dit komt natuurlijk ook omdat je niet zo duf achter je pc zit maar lekker voor de tv op de bank dat is gewoon lekkahh!!

deze mening komt natuurlijk niet zomaar tot stand ook ik speelde al vele jaren (ongeveer 7 denk ik) met toetsenbord en muis

Laatst bewerkt: 16 apr 2002
  5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindhet zeeer goed te doen op de Xbox maar toch vind ik het met mijn muisje toch net iets beter gaan... is perssonlijk.:D

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Halo werelds, Mex Peen vind ik een stuk minder. Aimt niet zo lekker. Dat spel heeft er ook voor gezorgd dat ik snel weer een vlotte pc wil hebben.(nog sneller dan gepland)
    Anyways, ben heeeeeeeeel erg benieuwd naar volg. game die ik kan vergelijken, waar ik ook mot schieten dus.

Deel Deze Pagina