Frame City

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 31 jul 2005.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

DE GAME IS GECANCELLED!
    Dit betekend dus dat hij niet meer uit zal komen!

Aangezien er vele zijn denk ik die net als mij met gemengde gedachtes over deze game denken, dacht ik 'laat ik er maar eens een topic erover openen. En alles over de game even samenvoegen. Frame City (Killer) is dus een Third Person Shooter draaiend op de Unreal Engine 3, die als ik de beelden mag geloven het meest lijkt op een mengeling van GTA met Headhunter (oude game voor de Dreamcast). Afgelopen E3 zijn er heel wat filmpjes en screens over dit spel vrijgegeven, sommigen waren wel aardig, en sommigen zagen er weinig indrukwekkend uit. Nu lijkt het er toch op dat dit spel wel wat leuks kan gaan worden, vooral de dicht bevolkte steden hebben best een indruk op mij gemaakt en de gehele sfeer ook. Ik denk dat het wel goed gaat komen met deze futuristische shooter.

Bekijk de screens en filmpjes, en geef je oordeel over deze titel, voor zover dat op dit moment natuurlijk kan. :)

De info:
    Platform: Xbox 360
    Uitgever/Developer: Namco
    Release Datum: 2Q van 2006
    Genre: Actie/Derde Persoons Shooter
    Xbox Live Functie: Nog niet bekend
    XBW Gamepage: Klik
    Offical Website: Klik

Filmpjes: (rechtermuisknop en save as/opslaan als)
    XBW trailer #2
    720 HD trailer

En een heel vroeg en dus oud Gameplay filmpje (gewoon op klikken).
    E3'05 Gameplay

Screens:

Omgevingen: (de rest kan je hier vinden)

Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  2. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ziet er niet echt super uit of valt dat mee?

Niet te mooi maken natuurijk want het mag niet "Frame drop city" worden :+

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    :D idd ja dat zou zonde zijn, maar goed het ziet er ook niet super uit. Maar toch ik hou wel van zulk soort spellen, zoals Headhunter. En wil deze game dan ook een beetje onder de aandacht brengen, want opzich ziet het er nu wel wat beter uit dan eerst.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Het ziet er misschien niet zo super uit,maar als je ziet hoeveel personages op het scherm getoverd worden ziet het er in mijn ogen toch wel enorm mooi uit.:)
    Zo heb ik nog een vraagje, dat personage waarmee je speelt of wie het ook is(die met zijn grijs haar en een bril), ligt het nu aan mij, of lijkt die kerel enorm fel op tom cruise uit coleteral?

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Damn je hebt gelijk ook man, ik had nog nooit van die film gehoort, maar heb even op google een plaatje gezocht en moet je kijken. 8)

En ja die dichtbevolkte steden vooral in het laatste filmpje, die van XBW zag je goed dat de oude Xbox dit nooit aan had gekunt.

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het er wel goed uitzien, vooral omdat de steden zo druk zijn:)

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vind het niet zo mooi, maar de gameplay spreekt me wel aan! Ben benieuwd!

8. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    wat nou niet zo mooi en niet spectaculair? ik vind t niet slecht, het ziet er ook realistischer uit als GTA.
    lijkt me wel wat eigenlijk :)

9. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Wreckless ? Wreckless was ook zoiets kansloos, en dit lijkt er wel op met die stad. Maarja, we zullen zien...

10. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die donkere sfeer en de Gta-vrijheid lijken me wel wat. Het ziet er misschien wat slechter uit als de gemiddelde Xbox 360, maar dat zie ik dan ff over het hoofd. :cool:

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Het idee is zeker leuk en de graphics kunnen nog wat opgepoetst worden. Lijkt me een leuke games en mensen afmaken is vaak wel cool en met vechtkunsten erbij is ook leuk.

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Lijkt mij een vet spel, soort 'goed uitgwerkte True Crime'. Hm maar afwachten denk ik, hoop niet dat ze deze titel afraffelen.

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Sorrie hoor maar dit lijkt niet eens op Wreckless. Mischien door het 'gele lucht' effect dat je het daardoor een beetje op Wreckless vind lijken, of door de Japanse/Chinese reclames langs de weg. Maar dit lijkt toch echt meer op Headhunter. Maar ik hoop wel dat je mensen kan aanrijden met je auto }:] want anders als dat niet kan heb je gelijk, en dan lijkt het wel op Wreckless.

Edit: okeej die zinnen klopte niet echt, laat ik het dan zo zeggen. Waar zie jij het Wreckless gedeelte? :D

Laatst bewerkt: 1 aug 2005
  14. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Damn mooie screens, ben benieuwd :) Xbox 360 damn kan niet wachten.

15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    het schieten ziet er in dat filmpje wel dom uit vind ik...:{

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat klopt, maar ik had ook bij dat gameplay filmpje gezet dat het een hele vroege versie is kijk dit zegt de site ook over het filmpje.

17. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    aah :)
    maar ik vind het er verder wel mooi uitzien hoor.
    ik hoop gewoon (en ga er van uit) dat het schieten in de eindversie wle anders zal zijn.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ziet er vet uit maar dat schieten is echt maf! en hoe die badguys:D dan de lucht in vliegen! en ook al ren je door de stad en je loopt tegen iemand aan dan doet hij niks ofzo hij valt niet ofzo. Maar gelukkig is het een oud filmpje.

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm ja, maar ik denk wel dat het goed komt met deze game...

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil ook dringend nog iets horen over deze game, en ik wil weten wie die hoofdrolspeler is!!!!
    maarja, hier nog een paar shots:
    Dit zijn wel iets oudere screenshots, en je moet erbij ook wel denken dat tijdens het spelen de graphics mooier zijn...
    Ik denk en hoop dat de gameplay wel bom gaat zijn in deze game...

Deel Deze Pagina