Ik speel nu een tijdje Moto GP 2 en ik krijg het idee dat ik steeds bij meer banen last krijg van de FrameRate die naar beneden gaat (oftewel minder vloeiend). Ik krijg dit bijv. ook in TimeAttack. Het is ook vrijwel altijd op de zelfde punten van de baan. Vooral bij de laatste baan heb ik er veel last van (de baan de je met challenge unlocked). En dit was op het begin niet, zover het me opviel. Iemand hier ook problemen mee?? Of is me Xbox gewoon gaar aan het worden
Na een tijd wordt je xbox warm en misschien dat het warmte van je xbox het verwerkingssnelheid van je xbox beïnvloedt en er zich framedrops voordoen.
Hij staat inderdaad onder een plank. Maar hij doet het gelijk op het begin als je het spel start. Lijk mij niet dat het die het gelijk moet doen dan?
Het is een bekent probleem... al lijkt het erop dat de een er meer last van heeft dan de ander. Ik merk het eigenlijk alleen op het moment dat ik tegen veel AI bikes rij op Le Mans en we gaan met 16 bikes de bocht door. Helaas zit deze fout in het spel en dat is niet best, maar het moet ook niet overdreven worden... ik heb er nog nooit zo'n last van gehad dat het mijn run heeft verpest.
Ik heb hem op een tafel gezet maar het probleem blijft nog steeds. Ik heb er niet superveel last van. Maar vindt het wel raar toen ik het spel in het begin speelde geen last had van de framerate
Ik merk het alleen bij mp met 3 of 4 man. Dat werkt echt niet.. Superklein en schokkerig, en dus ook framedrops balen, maar speel het toch liever met guest online.. mX
Warmte zal het probleem wel niet zijn hoor. Vooral niet als er gelijk na het starten al framedrops optreden. Zelf heb ik trouwens nooit echt last van zulke framedrops, heel af en toe een kleintje maar nooit zo erg dat het me opvalt (ik rijd nu ook zo goed als alleen Live). Misschien ben ik er al teveel aan gewend, of heeft mijn Xboxje er geen last van (*aait) Het is wel een bekend iets. Sommige mensen maken er een halszaak van, mij valt het eigenlijk niet eens op
Waar het mij het meeste opvalt is de laatste baan (die je bij challenge unlocked) Als je daar onder de bomen rijdt daalt de FrameRate als een gek. De rest valt nog wel te doen
hmm, nu je het zegt kan ik me daar wel iets van herinneren. Dat zal vast komen door de belichting op die plek. De zon schijnt door alle afzonderlijke bomen heen, dus moet er een berg met berekeningen worden uitgevoerd. Eigenlijk komt het me ook wel goed uit, dan heb ik meer tijd om die bochten voluit te nemen daar
Bij MGP2 valt het som wel op, vooral als je van 330 naar 80 af remt voor een hairpin met 15 andere rijders om je heen maar het spel blijft wel doorlopen zodat je er niet écht hinder van ondervind.