Hey mensen, Beetje aparte vraag: Ik heb dus midtown madness 3 verkocht aan MarcE hier op het forum. Ik wil deze gewoon simpel versturen in zo'n coole bubbelenvelop! Nu blijkt het postkantoor hier in Drachten al enkele dagen dicht te zijn door een technische storing (zaterdag ben ik er al geweest en vandaag dus weer). Dus ik gewoon een bubbelenvelop bij de boekhandel gekocht met postzegels. MAAR: Ik heb dus 5 postzegels van 0.39 Euro (=1.95 in totaal dus) Nu zal het niet veel kosten als het te weinig is maar omdat ik graag goede deals wil afleveren wilde ik even weten of dat genoeg is en dus niet iemand opzadel met strafport of zo! Dus simpele vraag voor mensen die wel wat vaker versturen, ik wil dit soort dingen gewoon goed laten verlopen!! Thanx voor evt reply's
Ik doe altijd drie van 0.39 en komt altijd wel aan. Das genoeg hoor. Het moet ook weer niet te duur worden hè!
even naar www.tpgpost.nl, Tarieven opzoeken, Tarievenwijzer, even invullen, dan kom je hier dan even je pakje wegen, en dan aflezen hoeveel postzegels erop moeten et voila
als ze hem wegen op het postkantoor bubbel envelop + dvd + doosje (spel dus) kom ik altijd op 2,01 uit
tsja meestal zullen ze niet aan het wegen slaan bij de TPG maar als ze denken dat het niet klopt en ze wegen hem dus wel heb je een probleem. Ik heb het zelf ff gewogen de laatste keer dat ik er een opstuurde en er moeten er zeker 4 op. ik zat geloof ik ergens op 150 gram.
ik ga altijd naar het postkantoor. maar daar kom ik altijd op 2 euro nogwat omdat ik er altijd zo'n supergave en veilige envelop bijkoop maar ik denk dat je idd zo rond de 1,50 komt zonder die phatte envelop
Heb daarnet weer een game opgestuurd, en voor de zekerheid ff gewogen bij hetpostkantoor. En kostte 1,56