Hallo, ik heel wat op het forum afgezocht naar mmorpg omdat tog wel beetje mijn ding is... Mijn vraag aan jullie spelen jullie erin 1tje waarvan je zegt die is tof ga die spele? want zijn er best veel maar ok best veel slechte.. zit denken onderandere 1tje van site Gpotato.com b.v - Flyff - Rappelz of - Silkroad - ROSE vindt ik presoonlijk niets Iemand ideeen?
Ik zie niets aan voor wow laten we dat voorop stellen mhh 2 jaar wow gespeelt kinda geak but yeah Het nieuwe darkeden van makers van silkroad lijkt me dan weer slecht? zeg maar schreenschot maar nee
probeer perfect world eens. mooie gfx, schijnt ook populair te zijn in asia etc. alleen reageerd wat traag als je het mij vraagt. je klikt op een mob om aan te vallen en dan duurt het 1-2 sec voordat ie reageerd.
Maar dat ik wel heel irritant net als je de hele tijd lag hebt niets voor mij... ik heb silkroad gedowload en die ga ik maar eens spelen. ( laaste keer dat ik het speelt zat ik ook in lagtijd van spel dus daardoor gestopt)
Wat dacht je van Guildwars? Kost je 1 keer de aanschaf van het spel, en daarna maandelijks niks meer. Maar toch... Go buy World of Warcraft! De beste MMORPG ooit
Raar dat je R.O.S.E. Online niets vindt. Persoonlijk vind ik het één van de leukste MMORPG's die ik ooit heb gespeeld, maar dat kwam waarschijnlijk door de groep waarmee ik de game speelde. World of Warcraft blijft echter de beste MMORPG, maar helaas voor jou is dit toppertje niet gratis.
Als jullie hebben gezien heb ik 2 jaar lang WOW gespeelt ben eerlijk gezecht blij dat ik het niet meer speel @dazlindragon ty topic niet eerder gevonden.. maar heb vriend over gehaald om silkroad te spelen met zun 2e zag dat daar alwel een topic over was