[PC] Free Online Game

Discussie in 'Games' gestart door Cryton NL, 3 mrt 2009.

1. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euy Lui,

Weet een van jullie nog een goede gratis online game die te downloaden is? Liefst een goede schooter of een actie-rpg.:thumbs: Zo ja, post dan ook ff de link erbij;)

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  3. vPx Secour

vPx Secour Guest

Maplestory. :)

4. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FAIL

:lol:

Net zoals Runescape fso...;)

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    America's Army, is alleen wel aardig pittig, maar oh zo vet.

6. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit gehoord van de zoek functie? Hieronder alleen al staan 2-3 threads met gratis games..

7. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
  8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    http://www.xfire.com/games/
    En dan klik je op free games.

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van een Free MMO??

Runes of Magic, zit nog in Beta fase, zijn dagelijks nog bezig om dingen te verbeteren. Game is echt geweldig. Blijft gewoon gratis. Speel em sinds 2 weken. Mocht ik tijd over hebben zal ik er even een mooi topic van maken. www.runesofmagic.com :)

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hah dank u! Zocht keer wat nieuws :)

Ben benieuwd of het wat is! Ziet er wel gaaf uit! Downloaden duurt alleen wel lang...2.3GB.....:x

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is zker gaaf, ow had ik even moeten zeggen, je kan het beste de eerste mirror pakken en dan Nederland. Die gaat vrij snel, de gewone is wat langzamer idd. :)

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    meen je niet....ik download het nu via de site zelf ofzo? Vage pop up venster met keuze uit informatie en mini game en eronder balk dat die um download....

13. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had een jaar geleden al van battlefield heroes gehoord, maar wist niet dat er al een closed beta was. Heb me nu aangemeld voor een invite, wel jammer dat nog maar heel weinig mensen deze game kunnen spelen.

'T lijkt echt exact op WoW, maar das opzich geen slecht teken. De vraag is of dit een goede nagemaakte game is...

14. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben hem nu ook aan het downloaden :) ( runesofmagic ).
    wel gewoon van de site zelf, als ik die NL mirror pak van gamershell geeft die foutmelding als ik m uitpak.

dusja eff geduld dan maar :).

15. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    net aangemeld voor die batterlfield :)

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet! download nu ook met mijn normale snelheid, 1,1 mb per seconde 8) Das wat anders dan 80/100 kb :p

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Das ook wel beter, heel raar maar er is een error die ervoor zorgt dat je uitlogt. Schijnt alleen voor te komen op de download van de site zelf. Meeste mensen hebben hier overigens geen last van, ik heb het zelf op me laptop wel gehad helaas.

Ben benieuwd wat jullie van de game vinden, ikzelf ben echt heel positief. Heb enkel de wow trial gedaan dus heb weinig vergelijkingsmateriaal. Hoor wel veel spelers roepen dat het beter is dan wow en dat ze daar mee gestopt zijn voor deze game. Betwijfel of het beter is, zit immers nog in de beta fase. Maar leuk is het zeker :)

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eigenlijk elke grote game die toch wel aardig wat spelers heeft gespeeld en ook naja zeker wel wat leuke hoge chars :+ Enige game waar ik echt nog wel beetje spijt van heb dat ik gestopt ben is Warhammer online. Die was op bijna elk punt gewoon beter en mooier dan WoW. Maar het maandelijks betalen dan kom ik gewoon niet rond.

Heb nog wel de C.E. en ook nog 1 maand en dan ook nog dicht maar ben zo bang dat ik weer verslaafd raak :+

Trouwens waar zit jij dan? server zeg maar? of moet je nog chars maken? Bedoel altijd handig wat hulp in begin :9

*edit* ok ik heb het nu gedownload en heb dus nu 4 bestanden. De setup instal, rom setup 1a, 1b en 1c. Maar wtf ze open het via VLC...ik snap er niks van..en instal ik zegt hij dat er bestanden niet deugen dus ik volg het waar het hoort te staan, ja vind je het gek map is leeg

Laatst bewerkt: 10 mrt 2009
  19. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het 3.4 gig :x

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan blijven switchen tussen servers nog (geloof ik) maar ik zit altijd op smacht, (engelse pvp server). Runes of magic werkt trouwens met een double class systeem. Als je level 10 bereikt kan je een tweede class ernaast kiezen. Deze classes versterken elkaar en zorgen voor elite skills. Je kan door naar je huis te gaan, de 2 classes om switchen. Je speelt dus telkens met 1 class, maar hebt bepaalde krachten van je 2de(secondary) class.

Ehm over die bestanden, volgens mij klopt het wel dat je 4 bestanden hebt, ingepakt in een .rar, Kan je anders even een screenshot maken van die bestanden?

Je hebt eerst de gewone gedownload en daarna de eerste mirror via gamershell als het goed is? Heb je de eerste wel goed verwijderd?

Laatst bewerkt: 10 mrt 2009

Deel Deze Pagina