bij frs verkopen ze nu ook xbox games en andere shit. Hier in doetinchem hebben ze controllers en een anntal games. Ik heb de volgende spellen gezien: -halo -Fuzion Frenzy -amped -doa3 verder hebben ze nix (meer) Het staat in zo'n heel groot schap met van die veren er achter om de spellen naar voren de drukken. en dan staat er in het midden heel groot "xbox 14-3-02" Ziet er wel stoer uit
heb zo juist een controller en halo gokocht Kan ik alvast ff oefenen met de controller en de handleiding doorlezen
Aaaaaaah! Je hebt me zojuist jaloers gemaakt met je aankoop van Halo! *sneakt naar Cyber toe, slaat em knock-out en jat Halo*
*maar cyber werpt zijn controller naar het hoofd van Xenior, Xenior gaat onderuit en cyber rent weg met de controller en halo*
*Mirik tackelt cyber en steelt zijn controller en Halo en struikelt vervolgens zelf en gaat hard op zijn plaat*
*Zodat Liquid de controller en Halo op kan pakken en ermee vandoor kan gaan op zijn nieuwe scootertje.*
*liquid gaat echter op zijn bek, want er ligt een bananenschil op de weg die hi niet ziet. Munch and Abe neemt de 'prijs' over en rent naar huis met Halo en de controller (mjummie )* mzzl Munch and Abe
*Voordat Munch en Abe baar binnen kan haalt Kobold hem in maar knalt KEIHARd tegen een lantarenpaal toen hij probeerde Munch en Abe te grijpen, en glijd langzaam via de paal naar beneden*
Heyyyy, mij overkwam vandaag precies hetzelfde, ik had mijn bestelling bij BS gecancelled omdat ze geen actie hebben en bij FRS krijg je de 2de controller gratis , dus ik heb hem besteld en toen keek ik ff rond en zag al een hoop games staan, volgens mij: - Halo - Dead or Alive 3 - PGR - Munch - Fuzion Frenzy - Rallisport - Amped Dat vond ik echt wreed en heb meteen Halo meegenomen waar de handleiding in zit en een foldertje over andere games... 14 maart heb ik een Xbox met 2 controllers Halo en nog een game (PGR/Rallisport) voor maar €620 !!!, das wel ff 40 euro winst
Ik heb mijn xbox zojuist bij FRS besteld, met een extra controller... betekent dat ik die gratis krijg... of krijg ik nu nog een 3e gratis? Want zoveel controllers heb ik nou ook weer niet nodig En er staat NERGENS wat over op de FRS site dat het gratis is...vaag dan btw: op de FRS site staan ook maar 9 games... ipv 20.. geen jetsetradio snik