Freedom fighters C4 explosives

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielzo, 1 okt 2003.

1. nielzo

nielzo Guest

Hallo ik heb Freedom fighters 2 dagen geleden gekocht en ik heb er een vraag over:
    Ik kom wel verder met levels uit spelen enzo maar er zijn telkens subquests die je kan voltooien maar die lukken me niet. Namelijk, voor veel subquests heb je C4 explosives nodig, en mijn probleem is dat ik niet weet hoe ik er aan moet komen.

Als iemand het weet vertel het me dan, ik ben nu bij The firestation en daar moet ik een brug opblazen maar waar liggen dan die C4s?

alvast bedankt.

2. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Die liggen in een ander level (hotel) in een diner, die zwaar bewapend is...

Dat zie je wel vaker in het spel, als je een level uit wil spelen, moet je eerst iets klaar spelen in het ene level, dan teruggaan naar het andere, om weer te eindigen in het eerste level etc...

3. nielzo

nielzo Guest

aha heel erg bedankt maar dan moet je dus eerst alle levels doorspitten voordat je er 1tje complete?...
    dus als je alles wilt doorspitten moet dat in 1 keer en als je quit zonder een level te completen dan moet je toch weer opnieuw?
    best vaag soms

4. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    nou, het is niet echt verplicht, maar soms is het gewoon heel makkelijk om dat te doen. Zo kom je bijv. in het ene wijk (level) een helikopter tegen, dan ga je terug naar een andere wijk (level) om daar de helipad op te blazen. Dan is ook meteen de helikopter verdwenen in het andere level etc.

Indirect zijn alle levels wel met elkaar verbonden. Maar voor andere moet je wel eerst een ander level verkennen voordat je die uit kan spelen.

Deel Deze Pagina