freedom fighters van onder het stof

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shammo, 30 okt 2004.

1. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    ja jongens ik heb freedom fighters nog eens in mijn xbox geramd :9 en heb de laatste level nog eens uitgespeeld, jeweetwel die level op governors island met die aanval op fort jay om isabella te redden enzo ... *)
    wel, op het eindfilmpje zegt hij van dat de russen zullen terugkomen, dus MOET 8) er wel een 2e spel van freedom fighters uitkomen en ik vroeg me af of jullie daar iets meer over weten:)
    dus laat me zo snel mogelijk iets weten he;)

2. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Freedom fighters een best aardig spel, geen topper maar vermakelijk.
    Ik vond de single players soms wat saai en tegelijk en multiplayer is best lachen!

Dus van mij mag er best een vervolg komen, met wat meer diepgang en meer variatie en de multiplayer nog wat uitgebreider!

3. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Io ??? is druk bezig met Hitman 4 dus ik zie voorlopig geen FF 2. Heb me trouwens ook wel vermaakt met deel 1, leuke maar korte singleplayer en dat geldt ook voor multiplayer.

4. Victor

Victor Guest

In xbm staat dat er een 2de deel komt.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik heb hem laatst voor 10 euro gekocht bij de intertoys.
    ben nog niet ver maar het is wel een topspel voor 10 euro vind ik.

6. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik ook mee akkoord, zo in multiplayer elkaars kampen veroveren, dat is best leuk;)
    maar ik hoop echt dat er een tweede deel komt_O_

7. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    iemand al iets over 2e deel gehoord? nee?

nog steeds niet?

echt niet? of zou EA het niet meer willen omdat het niet zo'n kaskraker was als ze hoopten? (denken die gasten dan echt alleen maar aan geld?)

Deel Deze Pagina