heeft er al iemand dit spel ?? en wat vinden jullie ervan ?? kheb de preview al es gelezen en het lijkt me wel nog een tof spel, alleen hoop ik nie da het de hele tijd schieten is maar dat der ook wat tactiek bijkomt...
ik heb hem toen op de PU awards gespeeld, en dat was best een coole sfeer. Geloof alleen dat het wel alleen maar knallen is. Weet ik niet zeker.
Ik heb hem sinds een weekje hier liggen en vind het echt een topgame, ben het eens met het cijfer van IGN (8,4 dacht ik). Dat van GameSpot is wel erg hoog.
Ik heb hem niet maar wel gespeelt, een goed spel, zeker wel het kopen waard als je het mij vraagt... EDIT : GRmmmbls dubbele post...sorry:{
Heb em nu hier naast me liggen.. heel even gespeeld, maar vond het niet veel speciaals.. Soul Calibur 2 lag ernaast, dus heb ik em na 5 minuten meteen omgeruild
pc demo...lijkt me een goede reden om dit spel NIET aan te schaffen just download it en zeg wat je ervan vind
en dat klopt volgens mij niet. Ik heb FF dus gespeeld op de PU awards op de xbox. En toen vond ik dit een stoer spel, en ook lekker spelen. Ook heb ik die demo gespeeld, maar dat vond ik dan weer minder. Dit kan 2 dingen betekenen: 1: of hij's op de xbox leuker of 2: de demo van de pc is gewoon geen leuk leven.
Ik krijg 'm morgen ofzo van de prijsvraag @ XA . Heb al wel een hoop screens gezien en een paar reviews gelezen, en deze game lijkt mij wel Knorr .
Ik heb hem! Hij is wel leuk. Het is niet alleen schieten. Het is, voor zover ik zie, ook tactiek. Je moet goed kijken aan welke kant je de vijandelijke basis gaat infiltreren, je moet orders geven aan je teamleden ze tegelijkertijd dekking geven. Niet alleen hersenloos de trekker overhalen dus. Ik heb nog niet zo superveel gespeeld, maar tot nu toe bevalt 'ie me wel .
Heb 'm vanmiddag ontvangen, is echt een koele game . Zo leuk om iemand op te blazen door op zo'n vat te schieten, en je kan ook die mensen recruiten enzo. Echt 0wnage game'pje .
verban mijn woorden dit spel owns de pc versie is gewoon heel slecht uitgewerkt en is een van de gaarste levels die er is..
i kkan de demo niet spelen wel installen maar niet selen nvidea is niet goed ofzo maar ik heb de laatste drivers en heb een geforce 4200 ti duss.... help?