heyz, ik zag net in de ComputerIdee Agressive Inline voor 19,99 Euro staan .. ik dacht dat het wel goedkoop is voor een Xbox spel. en Toen kek ik verder op de Freerecordshop.nl website , en toen zag ik Agressive Inline voor 24,99 (nog steeds niet veel) en een paar meer wat goedkopere games : - Burnout 30,- - Legends Of Wrestling 30,- - Mike Tyson Boxing 25 Euro - Dark Summit (snowboard) 20 Euro - Blinx 40 Euro - Offroad Wide Open (race) 30 euro - Testdrive : Overdrive 30 Euro - Mad Dash Racing 30 euro - Slam Tennis 30 Euro Wel redelijk mooie prijsjes dacht ik zo ..... site van Freerecordshop : Klik
niet in de Games chat op de 1e pagina en ik poste het na aanleiding van de advertentie in de ComputerIdee .. voor die 20 euro voor Agressive inline... als er al (te)veel topics over dit staan ..... sluit ik hem zo wel
Je vergeet dat inline skate spel .. kost ook iets in de €20 Maar dit is al langer bekend jah .. FRS is wel goed bezig. Maar Bart Smit enzo heeft ook wel eens goedkopere spellen. Het leukste was in Vlissingen. Bij de Bart Smit lag Total Immersion Racing voor €15 en bij de FRS voor €40
Deathrow: 30 euro Shrek: 30 euro Blinx: 40 euro Whacked: 40 euro Dark Summit: 20 euro Bloodwake: 10 euro NBA Inside Drive 2002: 20 euro NBA Inside Drive 2003: 40 euro David Beckham Soccer: 20 euro Championship Manager 01/02: 15 euro Aggressive Inline: 25 euro Quantum Redshift: 40 euro Mike Tyson Boxing: 25 euro Jet Set Radio Future: 30 euro BurnOut: 30 euro Mad Dash Racing: 30 euro Legends of Wrestling: 30 euro zoals in die vorige thread staat.
SSX 40 euro bij de FRS in Utrecht. (Hoog Catherijne tegenover de bios, óf diegene op het station zelf. Weet niet meer precies)
Wel redelijk mooie prijsjes dacht ik zo ..... Ze moeten eens nieuwe spellen goedkoop maken. Andere winkels zijn goed koper dan 69,95 €
Re: Re: FreeRecordShop Goedkope Xbox Gamez jongens volgens mij gaat het de goeie kant op he met die prijzen.... mmmm zijn play station spellen trouwens ook zo goed koop!!!
Genma Onimushu is maar 26-27 by play.com en rallisport racing maar 20€, ook by play.com. Misschien dat je die thread wilt updaten met deze info!?
hey dat offroad wide open; is dat echt wide open en een beetje mooi ? want dat heb ik nog niet eerder gezien op xbox en als ie leuk is haal ik em ff.
Nee eigenlijk alleen films en ik geloof ps2 games. Trouwens, om maar ff on-topic te blijven: MechAssault is bij de Dixons nog maar €40,-.