Hey ik kreeg vandaag een mail over deze site: www.freevideogames.com Heel aantrekkelijk allemaal maar is dit wel waar? Je moet punten verzamelen voor gratis games en hardware. Maar de site is onduidelijk hoe je die punten kunt verdienen. Heeft iemand hier btw al ervaring mee?
zo iets ken ik ja. maar das www.freeloader.com dacht ik. moet je gewoon (hier ook neem ik aan) Advertenties lezen e-mails sturen en nar advertentie sites gaan van hun. krijg je punten. en dan.....
ff een Quick reply. ietsje anders lees ik nu. je kiest wat games uit en zo en dan ga je in op een offer op de site en bestel je 3 dvd's voor 20 euro bij een gastsite. daarmee verdien je dan 300 punten bijv. full game 1900. of 850 xbox zelf = 7200
dat freeloader kost nu geld daar ging ik een paar jaar geleden weleens heen had ik nog een hele vette game gedownt ehh hidden en dangerous. wat een honden zeg! for little more than a fiver a month you can get a years access to freeloaders growing catalougue. thats gonna be worth it. en dan t beste spel dat ze hebben imo GTA 2 nou woei! die kan je bij de appie heijn voor 5 euro kopen (zag ik laatst toevallig) je moet wel gek zijn om hier lid van te worden
Dusje moet eerst heel veel kopen via die site en met die punten heb je een gratis game of hardware. Stuk minder aantrekkelijk...
nee dat kan je gewoon beter niet doen. Internet en gratis spullen gaan niet samen, je bent altijd duurder uit dan dat je het in de winkel koopt.