Freon

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WolfGod476, 9 jun 2003.

1. WolfGod476

WolfGod476 Gothic King

Leuk Bevonden:
    0
    microsoft heeft maanden geleden aangekondigd dat ze bezig zouden zijn met de Freon wat en xbox1 zou worden met het "Ultimate TV Project" wat betekend dat er en grotere HD inkomt en DVR dus eigenlijk is dit en soort van PSX (de codenaam van de nieuwe PS2) weet iemand hiet meschien meer over? (sorry voor de slechte spelling)

Edit: ok voor mensen die acht geen flauw idee hebben waar ik het over heb kijk dan hiet eens: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=1029
    en hier: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=1056
    er staat toch echt dat de mensen van microsoft hebben toegegeven dat ze er mee bezig zijn

Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat????????????????

/Mod Post niet zo loos... als je niets te melden hebt, doe het dan niet hier.

Gewijzigd door DarkwingDuck

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee ik weet er niet meer over. Ik dacht dat ze juist bezig waren met een kleinere XBox versie bezig waren (die zou toch op de E3 te zien zijn?:confused:). Ik ben wel benieuwd, of wordt deze versie ook kleiner?

4. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft vorig jaar een keer in de PU gestaan, maar daarna heb ik er nooit meer iets over gehoord, dus ik ga ervan uit dat dit niet meer komt of dat het in elk geval nog wel even gaat duren.

5. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Na zoveel tijd niks gehoord te hebben van de Freon ben ik gaan geloven dat dit een van de vele hersenspinsels van de roddelpers was.

6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik ook ja
    en over dat 1.5v heb ik nog nix gehoord

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zou die laatste niet op de E3 geshowd worden?
    Niets van gezien.

Maar de Freon, heb ik ooit eens iets over gehoord / gelezen, heb alleen geen idee meer waar... :{

8. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb op het internet gezocht maar alles wat ik kon vinden waren een paar artikels van july 2002, dus volgens mij gaat hij niet meer komen. Je kan er altijd eentje zelf maken, maar das op eigen risico! :D

Deel Deze Pagina