[XOne] Friends overzetten.

Discussie in 'Games' gestart door KeaveXL, 26 nov 2003.

1. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Heej , vanavond ga ik mijn nieuwe gamertag activeren/maken. Nou vroeg ik me alleen af wat is de snelste mannier om je friends van je oude acount over te zetten naar je nieuwe acount?

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Opschrijven en op je nieuwe account weer invoeren?

3. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me leuk klusje :p Weet je dan misschien of zon gamertag hoofdletter gevoelig is, dat zou t stuk moeilijker maken namelijk.

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    nee is volgens mij niet hoofdletter gevoelig, mijn naam was al bezet, en als ik het probeerde met verschillende hoofdletters etc dan lukte het ook niet ----> dus denk dat het niet hoofdlettergevoelig is :cool:

5. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    at wordt leuk voor je dat overschrijven!!vooral als het er veel zijn!

6. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is et wel hoofdlettergevoelig
    want bij die MGP1 competitie moest je toch ook precies zeggen wat hoofdletters waren en wat niet

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee het is niet hoofdlettergevoelig.

Je kan toch al je vrienden vragen die nieuwe gamertag toe te voegen aan hun Friendslist? Kost hun maar heel eventjes werk, en jóu tientallen minuten :)

8. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    hey wouter jij bent toch niet van tag verandert he want anders moet ik em even hebben of ik heb je niet meer in mijn vrienden lijst staan want ik zie je bijna nooit online niet dat ik dat veel ben maar ik zal wel voor de zekerheid kijken als ik je er nog in heb oke

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb laatst veel gefilterd, heb toen bijna iedereen eruit gegooid dus grote kans dat je ook mee bent gefilterd... Maar je bent vrij mij weer toe te voegen hoor :)

10. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    is goed kzal wel even kijken als ik je er tussen kan wringen nee geintje:9 je hebt geen rainbowsix he kan ik je even lekker in maken daarmee

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb wel Rainbow Six, maar speel dat op het moment niet en ik weet niet of ik dat nog ga spelen :)

12. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je als je jaar abbo verlopen is dat je dan een nieuwe account moet aanmaken, i.p.v. verlengen?

13. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Dat moet niet, maar het kan wel voordeliger zijn....

14. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    De tag is gedeeltelijk hoofdlettergevoelig.

Als je bijvoorbeeld mijn naam invooert zonder hoodletters dan komt er in je friendslist vysio te staan, terwijl het VySio is. maarja t'is maar wat je makkelijker vind.

Even een tipje voor je:
    een hoofdlettertje maken is zo gedaan hor, eventjes de linker analoge stick inklikken en dan heb je de shift.

zo is elke toets zo'n beetje wel een snelknop. heb je backspace, gewone space en nog een paar.

15. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Heej VySio, laat ik jou toevallig toegevoegd hebben. Alles ingetypt met kleine letters. Druk je dan op done dan zoekt hij de gamertag en kijkt hij zelf welke letters hoofdletters moeten zijn. Maar ik ben ondertussen klaar met mn nieuwe gamertag: KeaveXL NL. Iedereen bedankt voor de reply's :)

16. FragSoldier

FragSoldier Nice ass!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij (weet ik niet helemaal zeker) kun je, als je je xbox live verbonden hebt met de pc je vriendenlijst kopieren. Het lijkt mij heel logisch, maar of het kan?

Deel Deze Pagina