[FRS-actie] BV 3x Burnout 3 halen, 2 betalen

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Stig, 8 sep 2004.

1. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vandaag ineens het idee om gebruik te maken van de FRS actie door 3 dezelfde spellen te kopen om vervolgens de andere 2 door te verkopen. Als voorbeeld neem ik Burnout 3 omdat daar veel vraag naar is en koop ik of iemand anders voor 120 euro 3 versies van Burnout 3 of een anders topspel van dit moment en dan kost de game je nog maar 40 euro. Samen met de verzendkosten, (zeg maar 2 euro), kan je de game voor maar 42 euro krijgen.

Wie heeft daar interesse in en/of zou zoiets willen regelen?

PS. ik wist niet in welk forum ik dit bericht moest plaatsen...

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    lijkt mij moeilijk om op xbazar 42 euro voor een spel te krijgen.en dan heb je er nog niets aan omdat je dan geen winst maakt(als dat je doel is)

3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me niet echt ideaal... Aangezien de meesten er dan nog wat winst op na willen houden, en tjah... wie wil er 3 games kopen, om er vervolgens niet zeker van te zijn ze kwijt te kunnen!? (en als burnout veel word aangeboden zakt de waarde :))

4. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    koop gewoon 3 verschillende spellen en hou ze gewoon zelf

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Geen gek idee. Voor de mensen die geen behoefte hebben aan een PU of XBM abbo en de game toch lekker voordelig willen kopen is het in feite een mooie oplossing.

6. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    ja is cker een goed id,
    maar ik maak gewoon gebruik van die actie om halo2,fable en Full spectrum warrior te halen :p

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    de actie duurt nog maar tot half september of je moet de games via de website preorderen

8. Noodles

Noodles Guest

dan is die actie al afgelopen :eek:

9. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    nope,
    hij duurt tot 19 september frind

10. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Nou mijn bedoeling zou niet zijn om winst te maken, wel vroeg ik me af of er interesse in was, zodat ik of iemand anders een deal kon maken. Maar het is idd ook een goed idee om zelf 3 verschillende spellen te pre-orderen op de site. Weet iemand mss wat de verzendkosten dan zijn?

11. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Je kan fable en Halo2 gewoon op de site pre-orderen. Stop gewoon 3 games in je digitale winkelmandje en je ziet er vanzelf bij staan dat 1 van de 3 games gratis is.

mijn bestelling:

12. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verzendkosten zijn eenmalig 3,75

Mijn bestelling:

Laatst bewerkt: 8 sep 2004
  13. dj_raoul

dj_raoul X-Box Racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel voor een Burnout 3 'groupbuy' in de omgeving Den Haag / Delft / Rotterdam... Gewoon met z'n drieën afspreken en ieder voor 40 euro dat spel meenemen :)

Opsturen en geld overmaken wordt me een beetje te lastig...

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ik heb een vraag.

Als ik bij FRS nu Fable+Halo2+PES4 preorder worden de spellen dan pas opgestuurd als ze alle 3 zijn uitgekomen(dus alle 3 samen in een pakket) of wordt ieder spel appart op zijn releasedate opgestuurd???

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Fantastich idee (helemaal zelf verzonnen?). In de Burnout 3 thread is al te lezen (tussen alle lofuitingen aan het spel door) hoe een collega, een medeforummer en ik gebruik hebben gemaakt van de actie door 3x Burnout te kopen. Maar ja, je kan niet het hele forum lezen, dus vooruit...

Degene die het hier over winst hebben begrijpen het trouwens volgens mij niet, of die zijn gewoon supergierig. Met deze actie hebben drie personen een spel van € 59.95 voor € 40,-. Alleen hoe je het regelt met verzendkosten maakt het iets duurder. Maar toch, drie gamers blij, waarom ook nog eens winst maken? Is € 20,- fu©king euro niet genoeg winst? Dus gewoon een beetje samenwerken en je hebt een vette korting binnen. Ik hoop dat hier meer deals ontstaan.

Ik heb zelf nog intresse in de pre-order van GTA SA (voor de playstation 2 dus). Dus als er nog twee zijn die hier intresse in hebben, meldt het hier of PM me. Verder komen er af en toe nieuwe pre-orders op die site. Als DOA U en Pro Evo 4 nog komen ga ik daar ook voor.

Met pre-orders is het alleen wel iets duurder. Dan heb je namelijk eerst de verzendkosten van FRS naar de organisator van de deals en daarna de verzenkosten naar de medekopers (tenzij je ergens afspreekt). Maar als je het fair doet (zoals ik) tel je alle kosten bij elkaar op en deel je het door drie. Dan heeft iedereen de zelfde korting.

Maar ja, GTA SA... wie roept? :D

Laatst bewerkt: 9 sep 2004
  16. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    appart bij de release date lijkt me he :p
    Pes4 is geloof ik nog niet te pre-orderen. Halo2 en fable wel.

17. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik ga ook 1 dezer dagen gebruik maken van de actie. In ieder geval wil ik Halo 2 en Fable pre-orderen. Ik zit nog alleen te dubben over die derde game....
    Ik wacht denk ik nog een paar dagies om te kijken of ze meer games bijvoegen bij de pre-order-lijst. Het zijn er nu namelijk maar 8 die je kan pre-orderen; fable - Halo 2 - Outrun 2 - Need for speed 2 - Def Jam fight for ny - silent hill 4 en nog 2.
    Hopelijk voegen ze Fifa 2005 bij ofzo.

Op de site van frs kun je meer informatie vragen. Als ze bijv. 1 van de drie games binnenhebben, wordt er nog een week mee gewacht met versturen. Zijn binnen deze week de andere game(s) binnen, worden ze gezamenlijk verstuurd. Als de data te veel uit elkaar zitten, krijg je ze apart binnen.

18. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    `
    Eerlijk gezegt ben ik ook op dit idee gekomen doorat jij dit benoemde in de brunout 3 draad. Maar op deze manier zou je wel wat kunnen regelen, als je geen zin zou hebben om gelijk 120 euro voor wat spellen hoeft te betalen. Enig probleem zou de betrouwbaarheid worden, omdat je niet alle members persoonlijk kent.

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het een goed idee, deze thread. Alleen zou ik misschien wel de threadtitel aanpassen als je er echt iets aan wilt hebben. Iets van "Profiteer samen met medeforummers van de FRS-actie!"

Er zijn zoveel mensen die maar 1 spel op het oog hebben. Als je die mensen hier samenbrengt, kunnen ze toch profiteren van de actie.

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Pacboy, een collega van pacboy en ik hebben hetzelfde gedaan. 3 keer BO 3 gehaald. En ieder hoefde maar 40 euro de man te betalen :) .

Deel Deze Pagina