Fantastich idee (helemaal zelf verzonnen?). In de Burnout 3 thread is al te lezen (tussen alle lofuitingen aan het spel door) hoe een collega, een medeforummer en ik gebruik hebben gemaakt van de actie door 3x Burnout te kopen. Maar ja, je kan niet het hele forum lezen, dus vooruit...
Degene die het hier over winst hebben begrijpen het trouwens volgens mij niet, of die zijn gewoon supergierig. Met deze actie hebben drie personen een spel van € 59.95 voor € 40,-. Alleen hoe je het regelt met verzendkosten maakt het iets duurder. Maar toch, drie gamers blij, waarom ook nog eens winst maken? Is € 20,- fu©king euro niet genoeg winst? Dus gewoon een beetje samenwerken en je hebt een vette korting binnen. Ik hoop dat hier meer deals ontstaan.
Ik heb zelf nog intresse in de pre-order van GTA SA (voor de playstation 2 dus). Dus als er nog twee zijn die hier intresse in hebben, meldt het hier of PM me. Verder komen er af en toe nieuwe pre-orders op die site. Als DOA U en Pro Evo 4 nog komen ga ik daar ook voor.
Met pre-orders is het alleen wel iets duurder. Dan heb je namelijk eerst de verzendkosten van FRS naar de organisator van de deals en daarna de verzenkosten naar de medekopers (tenzij je ergens afspreekt). Maar als je het fair doet (zoals ik) tel je alle kosten bij elkaar op en deel je het door drie. Dan heeft iedereen de zelfde korting.
Maar ja, GTA SA... wie roept?

Klik om te vergroten...