Ik weet dat er ooit een topic over is geweest, maar die is al erg ver teruggezakt en misschien is een nieuw centraler topic wel een goed idee om bepaalde zaken een beetje bij te houden.
Ben me onlangs een beetje gaan interesseren in het concept van de Free Record Shop, het Played it Trade it systeem waarbij je spellen kan inruilen voor geld of korting op een volgende (games) aankoop. De spelregels:
Dan krijg je 7,50 cash of 10 euro korting bij aanschaf van een nieuwe game.
De samenwerker in het filiaal beoordeelt of de game wordt ingenomen of niet. Hierover kan geen discussie ontstaan. Wij zijn niet verplicht de game in te nemen.
Ik ben dus benieuwd naar de ervaringen hiermee. Vooral met die laatste regel, de samenwerker beoordeelt of de game wordt ingenomen wordt of niet. Wat nu als ik een titel heb jonger dan een half jaar, maar die u al voor 29,95 in de winkels ligt - gaat de samenwerker dan dat recht gebruiken om het inruilen te weigeren? (Omdat de FRS er dan natuurlijk minder op verdienen kan) Hoe zijn jullie ervaringen met het inruilen van games en het aankopen van ingeruilde games?