Frustration - Xbox 360 wireless controllers werken niet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door b00m666, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. b00m666

b00m666 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen zeggen dat het een HDMI probleem is, en Ik heb alles geprobeerd

- Nieuwe Batterijen

- een fucking tweede controller gekocht en dat werkte niet ook niet, dus het is niet de controllers.

- de sync knoppen op beide controllers en xbox 360 geprobeerd

- Eerst xbox 360 aan dan tv geprobeerd

- Geprobeerd los te koppelen power cable en hdmi vervolgens terug in de xbox

- Geprobeerd de xbox te starten zonder hdmi vervolgens hdmi terug in tv

- Geprobeerd zonder HDD en alle andere accoirses

Wat moet ik nu doen? De Xbox 360 gaat aan wanneer ik de aan knop van de elite controller dus de RF is prima, maar wat is kapot aan de xbox 360? Omdat ik dit graag z s m gefixt wil hebben

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat werkt er precies niet, misschien handig om even naast wat je al geprobeerd hebt om het te fixen te probleem even uitgebreid te omschrijven

wat werkt er precies niet aan je controllers?

3. b00m666

b00m666 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oops foutje, de controllers werken prima, de xbox 360 console ken geen controllers detecten

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en op het moment dat je de sync knop op de 360 indrukt, dan gaat de licht cirkel op je 360 wel draaien?

en als je dan daarna de sync knop op de controller indrukt zie je wel dat hij 'paired' met de 360?

of doet hij dat ook al niet?

En laatste vraag, als je een controller wired aansluit via een play en charge kit, dan werkt alles wel normaal?

het heeft hoe dan ook helemaal niets met je HDMI kabel te maken

5. b00m666

b00m666 Member

Leuk Bevonden:
    0

De cirkel gaat draaien maar als ik allebei de controller en xbox sync dan knipperen ze allebei een cirkel en valt de xbox weer terug.

en hij paired ook niet.

Ik heb een P en C kit gekocht daarnet maar niet aangesloten want ten eerste koste ie 25 euro, en had nog een 40 euro controller gekocht vandaag speciaal om te kijken of me controller kapot was. als ik die plug en charge kit openmaak ken ik die 25 euro niet meer terug krijgen en als dat niet werkt dan moet ik nog dokken voor een reperatie ook.

6. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Effe nog een vraag:

Je wilt dus controllers gebruiken op je xbox of pc? Had je eerst oude controllers? Wat voor soort xbox 360 is het slim / niet slim? Ik ga er even van uit dat er nooit aan je xbox gesleuteld / gemod is oid!

Want ik heb op de xbox 360 slim dat hij soms in tril-stand gaat en er niet uitkomt / ook als hij in energy save mode (uit) gaat dat hij dan niet wilt connecten. In beide gevallen moet ik mijn xbox uit zetten en weer aanzetten. Het ligt zeker niet aan mijn controller want zowel de oude als de nieuwe controller hebben het probleem!

Trouwens je hebt wel dat als je de sync knop op je xbox ingedrukt houdt dat ie dan wel gaat knipperen?

Trouwens misschien terug naar fabrieksinstellingen dat dat helpt?

De play an charge kit moet hij het doen want dan is ie bedraad!

Laatst bewerkt: 1 apr 2013
  7. b00m666

b00m666 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 120 gb op xbox..... oude. en had nieuwe vandaag gekocht en die werkt ook niet erop

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dit artikel al doorgelezen ?
    Problemen met Controller

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Okay, dus je drukt op de sync knop op je xbox , daarna op de sync knop op je controller (nieuwe of oude maakt niet uit) je ziet dat ze allebei aan het zoeken zijn maar ze pairen niet.

Even voor de zekerheid.

DE sync knop op je controller is NIET die grote knop aan de bovenkant he, maar het piepkleine knopje aan de voorkant

En de sync knop op je 360 is ook zo'n piepklein knopje

Even voor de 100% zekerheid even checken dat je niet probeert te syncen door alleen de home op de controller en de power op de 360 in te drukken

want dat is een veel gemaakte fout

10. b00m666

b00m666 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik en ik heb gwn de sync knoppen gebruikt

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Okay, just checking :)

Nou ja , in dat geval zit er weinig anders op dan xbox support te bellen

want dan paired je 360 blijkbaar niet meer en daar kun je als gebruiker niks aan doen ben ik bang

Of je moet die play en charge kit uitpakken en je erbij neerleggen dat je bedraad moet gaan spelen

maar ik zou hem gewoon laten repareren

12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hetzelfde probleem met de Slim. Geen een controller wilt verbinden met m'n Xbox. Ik heb echt vrijwel alles ondertussen al geprobeerd wat geopperd is. Blijkbaar is dit een productiefout in een lijn aan Xboxen, want zie het meer voorkomen bij andere mensen. De fouten zijn dan ook precies hetzelfde allemaal.

Ik heb mijn Xbox nog geen 2 maanden geleden gekocht en had na 3 weken het probleem al. Een hele tijd mee aan het kloten geweest. Even voor de duidelijkheid: Ze willen ook niet verbinden met de console als ik een P&C kit gebruik. Het is echt verdomd vervelend en onzin dat dit nou nog moet gebeuren met de Xboxen die al 8 jaar in productie zijn. Maar goed, het zij zo. Ik ga die van mij terugsturen naar Xbox. De support wist er zelf ook geen raad meer mee.

Dus ik zou 'm ook maar gewoon terugsturen als ik jou was. Je kan altijd de volgende dingen nog proberen die ook gedaan hebt, voor het geval voor het voor jou wel werkt:

• Andere HDMI kabel gebruiken. De kabel kan op een of andere manier de verbinding storen blijkbaar.
    • Metale objecten uit de weg halen. Deze kunnen storen in de frequentie.
    • Alle objecten die iets uitzenden (Routers, telefoons, laptops, whatever) uit de buurt halen zodat die niet storen in de frequentie.
    • Play en Charge gebruiken en kijken of het nog steeds gebeurd
    • Liggend neerzetten of staand als je 'm al had liggen
    • Alle kabels er uit halen en opnieuw verbinden
    • Xbox aansluiten op een andere TV in een andere kamer. Kijken of het toch niet is in je kamer dat stoort. (Dit hielp bij mij wel voor een deel. Het duurde nu 2 minuten voordat hij ging disconnecten, i.p.v. 30 seconden...)
    • Xbox herstellen naar fabrieksinstellingen.

Meer kan ik momenteel even niet meer bedenken. Hopelijk lukt een van de dingen wel bij jou. Bij mij in ieder geval niet. :mad:

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina