ftp site

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door eprode, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    ik heb een probleem met mijn gratis ftp site (0catch.com) ik denk dat deze mij automatisch inlogd telkens ik mijn pc opstart, want ik krijg normaal gezien om het uur een bestandje opgestuurd naar men ftp , maar dit is alleen wanneer ik niet op mijn eigen laptop zit.
    Vanaf dat ik dus mijn laptop aanzet stopt de ftp dus met ontvangen..

Ik denk dus dat de ftp mij automatisch inlogd ofzo omdat je normaal gezien maar met 1 ip adres tegelijk op de ftp kan zitten aangezien hij gratis is. Maar toch moet ik telkens mijn username en paswoord intikken als ik er op wil dus ik snap het echt niet..
    Is e rsoms iemand die hier een beetje verstand van heeft en me zou kunnen helpen?
    ALvast bedankt

2. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kick:thumbs:

3. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niemand?

4. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar ik snap hier dus geen ene kloot van:confused: leg eens even in normaal nederlands uit:9 (zal wel aan mij liggen maar het kan ook zijn dat meer mensen hier zo over denken)

5. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik denk dus dat mijn ftp site mij automatisch inlogd aangezien ik niets meer doorgestuurd krijg vanaf dat ik mijn eigen laptop zit.

MAAR als ik op een andere pc zit krijg ik de bestanden wel door. Dus ik denk dat mijn pc zichzelf aanmeld ofzo op die site vanaf dat ik opstart en ik wil dus weten of dit waar is en hoe ik dit kan wijzigen...(want er kan maar 1 iemand tegelijk op de site ingelogd zijn)
    Let wel als ik naar die site ga dan moet ik WEL nog mijn login en wachtwoord ingeven dusjaa....

Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  6. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    @eprode,

Deze gaat dus ook op slot. Dit is nu de tweede thread die over hetzelfde onderwerp gaat. De boodschap van Volkoren lijkt mij heel erg duidelijk.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina