Fuck ik wil een Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nurt Cobain, 17 jul 2002.

1. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    =( Damnz ik wil een Xbox, kheb al vaak genoeg op dat ding bij HanTheMan gespeeld. Ik wist eerst niet of ik nou voor de Xbox of voor de GameCube moest gaan, totdat ik twee bladen had gehaald voor beide consoles, toen ze in het GameCube-blad hartstikke entoosjast waren over de Xbox wissik het!
    Alleen.........fuck mijn ouders beweren dattik al een vette pc heb (ati radeon 8500 en Amd XP 1800+) heeft iemand nog goede argumenten om ze over te halen dat een console toch echt wel beter en anders is dan een pc??
    Greetz Jeroen:confused:

2. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    vertel over de DVD.
    kan helpen.

3. raptorix

raptorix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm Xbox is zelf heel cool, maar als je weinig geld heb voor spellen kan je beter bij de pc blijven. En als je voor keuze staat voor xbox of GC, dan zou ik toch echt gaan voor de xbox.

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    sociale leven: je kan met 3 vrienden er achter, dat kan niet met een PC

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Een Xbox is veel goedkoper. Je ouders kunnen die dooie PC 2e hands verkopen. Als ze dan een nieuwe Xbox met een of twee games voor je kopen houden ze nog geld over! :) :)

6. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Iderdaad dus de DVD-speler, een beetje knappe DVD-speler kost je al 150 Euro los of zo... Verder dus het multiplayer gebeuren. En het feit dat je hem niet telkens hoeft te upgraden, hij is tot 2006 gewoon het nieuwste van het nieuwste (of in ieder geval tot de PS3 in eind 2005). En als je al breedband hebt kun je straks voor iets van 70 Eurootjes per jaar lid worden van XBox live en krijg je een game naar keuze en een headset erbij.8)

7. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kom jij op 70 euro per jaar voor xbox live....

In de VS zou het toch echt 10 dollar per maand kosten....

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat het ongeveer de prijs van een spel per jaar zou gaan kosten. En dat je dan een online spel naar keuze (phantasy star online of Midtown Madness) en een headset erbij krijgt. Zo'n gerucht was er op E3 of zo....

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

50 dollar voor het 1e jaar, gezien de koers van de dollar/euro lijkt het nu dus ook 50 euro te worden voor ons..

Stijn : Dat is GEEN gerucht, dat is gewoon bekend gemaakt door MS : Je krijgt voor 50 dollar een abonnement voor 1 jaar, een spel (Re-Volt, en de Jappen PSO) en de Xbox Communicator

Midtown Madness 3 is uitgesteld naar 2003..

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gezien de koers? tja het is nu niet eens meer 1 op 1 maar zelfs meer.
    maar ik heb hjet vermoede dat het toch verne*kt word tot een idiote 60 / 69 euro
    is altijd
    anyway.

alleen stel dat het 10 euro daarna per maand word vind ik dat wel erggggg duur.
    ze kunnen nadat je die 50/60/69 euro (wat dan ook) hebt uitgegeven toch ook nog wel een actie doen dat je gewoon per jaar betaalt : 50 euro(zonder headset enz)
    want als het bv 10 euro per jaar word dat is dat 120 euro = 2 games!

Laatst bewerkt: 17 jul 2002
  11. TO3T3R

TO3T3R Guest

Oi Oi...

Volgend mijn krijg je pas het tweede jaar Revolt en een Headset hoor.. Dat heb ik wouter zien zeggen...Maar over de topic.. Zelf sparen mischien ? of zeggen dat je zoveel % erbij gaat leggen :)

Grt TO3T3R 8)

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    € 70,- euro is nog niet bekend, laat staan die game naar keuze. Waarschijnlijk krijg je er een headset + Revolt bij, zoals Wouter ook al zei.

13. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    waarom wachten op Xbox Live
    tegen die tijd is XBConnect zover uitgebreidt dat je er misschien nog wel meer mee kan dan Xbox Live
    en dan nog gratis ook

14. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Heej oene k weet nog een goede reden... dan kunne mooi lannetje houwe en games uitwisselen enz.!!!

15. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er 1 wilt moet je er voor sparen en kopen:D

16. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Oi Oi...

neeeeeeeeeee, waarom lees niemand hier zelf de pers berichten??? is toch niet zo heel moeilijjk...

je krijgt gewoon voor 50 dolar, headset/jaarabbo/spel (revolt)

dat koop je gewoon allemaal rond augustus in een leuk doosje bij je lokale winkel.

17. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem ook zelf! Maar mijn ouders vinden het geldverspilling! En omdatik na de vakantie ga studeren blablalbalbalbalba

18. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem ook zelf! Maar mijn ouders vinden het geldverspilling! En omdatik na de vakantie ga studeren blablalbalbalbalba

19. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

dan ga je extra veel werken zodat je nog meer geld hebt en beetje slijmen bij je ouders

20. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    en omdat je gaat studeren mag je geen spelcomputer hebben? Wat moet je dan doen in je vrij tijd?:{

Deel Deze Pagina