Fuck Spel??? Dave Mirra Freestyle BMX 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Toxic_Timmie, 30 sep 2002.

1. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Is dit spel nou zo kut dat ze 'm voor € 29.95 aanbieden in de winkel of stunten alle winkels met de prijzen als het om dit spel gaat?

2. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    jezus man daar zijn al zoveel threads over... de meningen zijn gedeeld.. de meerderheid vind het nep... ik dnek dat dit komt omdat ze zich te veel vastklampen aan de thps besturing... en die van dave mirra lijkt erop maar is toch anders.... ik vind het wel een aardig spel... ik vind het die 30 euro wel waard... maar je kan het beter een keer bij iemand anders spelen voordat je het koopt...

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is op sommige plaatsen zelfs maar 20 euro en dat vind ik hem meer dan waard.

4. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Lopen die winkeliers zwaar verlies op dat spel te maken dan?
    Als ze normaal voor € 69.95 de deur uitgaan....en dan "ineens" voor € 20,- - € 29.95........dan zou je toch zeggen dat ze zwaar verlies leiden.

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    inkoopprijs is 45 euro geloof ik dus als ze ze voor 20 verkopen maken ze verlies idd maar minder verlies als dat ze ze gewoon 70 euro laten en ze helemaal niet verkopen, nu maken ze minder verlies.

6. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een keer de demo van OXM gespeeld bij een vriend. Moet zeggen dat ik het toen een leuk spel vond. Maar nadat ik me had verdiept in Aggresive Inline en toen Dave Mirra weer een keer speelde vond ik hem toch opeens veel minder. De besturing is gewoon niet zo soepel en het is heel irritant wanneer je gewoon de goede knoppen indrukt maar de game gewoon niet meewerkt. Grinden bijv. gaat heel stroef en lukt in de meeste gevallen haast niet. Maar 30 euro is natuurlijk niet veel maar voor de gene die bijv. Aggresive Inline of THPS3 al gespeeld hebben op de Xbox heb ik maar 1 tip. Laat deze titel voor wat het is en spaar door voor de echte games die de komende maand(en) uit gaan komen.

7. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn idee.....

Nu maar wachten tot de echte leuke spellen uitkomen.

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb et op de megafestatie gespeeld, en vond de besturing ook bagger...

Deel Deze Pagina