yow das e dom spel:doa3 je stampt en bokt er op en hij is dood en anders dien duivel met zijn vedommsje stralen. zeker niet kopen rally sport veel beter
Welke taal is dit? Tjemig, de jeugd van tegenwoordig kan al helemaal niet meer behoorlijk typen, heb ik het idee... Maareh, RSC is inderdaad leuker dan DOA3 naar mijn mening... Racen rules... Heb ook niet het geduld om al die moves te oefenen en dat soort dingen...
Ik heb DOA3 sinds 14 maart... En ik speel die game nog steeds elke dag.. De replay is echt wel focking goed... Je moet alleen wel van het genre houden... Ik vindt PGR en RSC en Halo ook roelen.. Maar DOA3 speel ik veruit het meeste.... Ieder zijn game toch!
Met de huidige generatie fighters zijn die 'moves' ook een stuk moeilijker en mijn probleem is dat ik niet een favo character kan kiezen, waarmee ik dan alles ga spelen en de moves leer. Elke character heeft weer iets speciaals... Neem dan VF2 op de 32X. Dat waren nog eens tijden! Ik speelde met Jacky en m'n broertje met Wolf. Allebei kende we alle moves van onze eigen character en dan kreeg je pas actie!! Oh, wat verlang ik naar VF4.... ik kan er gewoon niet van slapen.
ik haat fighters, ik haat domme kleine kutlevels (behalve die waar je naar beneden kan storten) ik haat speciale button combo's achterelkaar, ik haat dus basicly gewoon doa3~!!! doa3 zuigt bloody hell en toch heb ik m......]:- ]:- pff ik denk dat ik nog blijer zou wezen met rsc....
Tja, da's dan niet al te slim, he? Als je voordat je een spel koopt, gewoon via google een search had uitgevoerd op "review doa3" dan het je het kunnen weten... Btw: alle vechtspellen vallen in jou "ik haat" categorie... en dan heeft DOA3 nog relatief grote levels, vergeleken bij andere fighters...
Are you confusing me with someone who cares ? Ieder zijn eigen mening ... Ik heb Amped 1x geprobeerd. Het zoog harder dan de stofzuiger van mijn grootmoeder. Laat staan achteraf een replay value. Al goed dat ieder niet dezelfde smaak heeft.
ik ruil niet en verkoop mijn games nooit, zonde als er net iemand langskomt die er wel van houd! en het was maar van mijn rewardpack.
DOA is goed! Games zoals Halo, Hunter & Enclave zijn de max, maar eens uitgespeeld worden het gewoon stofnesten. De replay value van een beat-em-up is over het algemeen stukken beter (Survival mode rulez). De replay value van race games ruled ook btw. Ik zit alvast te wachten op MK: DA & SC2 Sega GT 2002 mag zich ook wel haasten!
replay goed lul toch op man. dat is zo droog die game. is verder niet meer leuk genoeg. doe mij maar amped of rsc of pgr of halo
dit is vaag ik zie dat er 2 mensen hebben gereageerd op dit topic maar ik kan niet die nieuwe replys zien