full auto demo is er!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raven Shield, 26 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens!De demo van full auto is nu online bij xbox marketplace_O_ .Je kan een nu dowloaden als je wil.Ik download een nu en ga een zometeen spelen.Ik geef later me mening over de demo:) later.(btw nog een vraag is offtopic maar bij xbox live hoor ik alles heel zacht door me headset terwijl alles op zijn hardst staat:confused: )

2. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    eeeh staat in da topic dan de demo?oops sorry zie het nu.Sluit deze dan maar.Maar ik heb gezocht op full auto demo maar vondt niks

4. basovich

basovich Guest

de DEMO is egt ZWAAR klote man je kan gwoon door lantaarnpalen rijen zonder dat je afremt, tziet er neij next-gen uit en de auto's sturen klote!

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, ken je het begrijp Acarde? Zoja, dat is dit gewoon lekker makkelijk en relaxed racen waar je nog veel plezier mee hebt. Iets anders dan Simulatie ja, gek hé?

Maarja dat wou ik even zeggen, nu kan die dicht :+.

6. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    nee, maar wel het begrip arcade:9

Ik ga hem nu downen ken de game niet, maar vin burnout wel super vet, misschien is dit wel wat voor mij.

7. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel lekker je kan gewoon door alles heen:p.Dit kan wel grappig zijn op xbox live.Als ze maar bij xbox live dat terugspoelen maar weghalen want dat is best vals. Maar ik vondt het best wel makelijk de demo.En was maar 1 level:mad: had een al in 5 min uit ofzo.Was best wel leuk.

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Het terugspoelen met Live kan amper want dan moet iedereen terugspoelen en dat klopt niet.
    Of jij rijd door en je ziet een auto naar achter racen, klopt ook niet echt hé.
    Maar laten we dit gaan in de Full Auto thread.

9. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    vind ik nou ook

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik merkte het net, zo wel even downen :)

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Daarnaast is er nog de marketplace thread in het hardware/algemeen forum en het demo topic om dit in te melden (als dat nog niet gedaan is).

Deze gaat daarom ook op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina