Bron:ToTheGame.com Nieuwe screens van Full Spectrum Warrior Ik denk dat ze afkomstig zijn vanuit het filmpje maar er zijn er ook nieuwe bij!! Dit wordt echt een bom van een spel, zeker over live! Kwa grafix zit het zeker goed, en het is een origineel concept!! Deze komt in mijn kast terecht (wel na fable ) Alle fimpjes van FSW echt een bom van een spel!!!! Xbw.nl preview US release: 12 januari EU release: TBA Edit: verkeerde forum sorry mods ff misklikt!
Toffe screens Ik kende dit spel niet Wanneer is de bedoeling dat dit spel uitkomt? Ik denk ook dat ik dit spel ga kopen mits het op de pc uitkomt*)
tis Xbox only en dacht dat die begin 2004 zou uitkomen net zoals vele en vele en vele andere games. en de ingame screens komen idd van het filmpje.
Hij komt ook op pc, @Flood ik veronderstel dat je bedoeld Console-only. Want Pc-versie staat op 6 jan <- Dat is voor XBrelease
Het orders geven is echt wel cool. Het spel stond in de laatste XBM. Lijkt me echt een mooie game, maar niet mooi genoeg. Er zijn te veel mooie spellen op komst.
Uhm........ Ik denk het toch wel iets vetter is als jij denkt ! Dus niet alleen orders geven, maar gewoon zoals het in het echt ook gaat hoor !
Als ze het goed uitwerken wordt dit echt een very nice spel . Wordt dit dan de eerste RTS (sim) voor de xbox?
Lijkt me echt een coole game, ik heb gelezen dat ie ook voor het leger gebruikt wordt... lijkt me zeker cool
Dit spel is voor mij al een Must Have !!! Eigenlijk een soort Red Alert alleen dan met 8 mennekes en van dichter derop!