Full Spectrum Warrior: Ten Hammers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 10 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0

Full Spectrum Warrior: Ten Hammers bouwt verder op de inmiddels opgezette Full Spectrum Warrior franchise. Wederom bestuur jij een of meerdere squads met als doel op een tactische manier missies te behalen. Net als in het vorige deel betekend dit dat je niet zomaar met je mannen naar voren kunt rennen, maar dat je de situatie moet observeren en daarop met één of meerdere teams moet handelen. Schuilen achter hoekjes, het bezig houden van de vijand en het flanken van de vijand met je tweede team zal weer tot de orde van de dag behoren.

De nieuwigheden zitten hem dan ook niet in de al bewezen gameplay, maar in de toevoegingen daarop. Zo heb je dit keer heb ook jij de beschikking over scherpschutters die voor jou van grote afstand vijanden kunnen neerschieten. Daarnaast kun je dit keer de mechanisme eenheden van het leger besturen, zoals verkenningsrobots. Uiteraard zijn de allernieuwste militaire snufjes en wapens ook toegevoegd. Als laatste grote verandering gaat Pandemic de online optie uitbreiden met een spannende coöperatieve en competitieve missies.

Source

Ik heb hem net en tot nu toe is hij leuk .
    En hij heeft deze keer ook system link , dat houd dus in dat je hem gratis online kan spelen via XBC of Xlink .

Wat vinden Jullie ervan ?

Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  2. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Deze lijkt me wel vet. Zeker omdat er nu co-op in zit. Misschien nog een keertje halen. Ziet er iig wel vet uit.

3. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Hey , ik zag dat je ook op xlink speelt .
    Ik heb je dus even geadd , messchien kunnen wij dan een keertje dit spel online doen ? _O_

4. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel nu al best lang en ik vind het eigenlijk niks aan.. Ik houd meer van first person shooters.. Ik dacht dat dit er 1 was

5. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Is goed jonge, wat is je tag, dan add ik jou ook even. Of hoe gaat dat ook alweer op xlink, is een tijdje geleden. :thumbs:

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er is al een thread over Full Spectrum Warrior: Ten Hammers in het xbox gamesforum.

Gelieve hier verder te gaan.

Op deze thread gaat dus een slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina