bij de 'best of E3' genomineerden heb ik opvallend vaak het spel Full Spectrum Warrior gezien.. maar wat is dit in hemelsnaam voor spel? ik heb er nog nooit van gehoord.... iemand info??
het is een tactische game gemaakt door het amerikaanse leger hier is een filmpje bekijk en enjoy (ziet er wel vet uit) http://www.xbox.com/xboxtv/Default....mes\e3-03\vid-fullspectrumwarrior&bw=hi<n=f
jesus ik was meteen naar ign.com gegaan en filmpjes gedownload jesus wat een game doe meot ik gewoon hebbu!
Full Spectrum Warrior will be multiplayer-capable and Xbox Live-enabled, but further details on those aspects are sketchy at this point. We'll have more information on the game as it becomes available. OKEEEEE!!! ik hoop maar dat het over live knallen wordt, dan koop ik gelijk een live-kitje erbij (ook voor Halo 2 natuurlijk)!
lijkt me een zeer veelbelovende game. Alleen hebben we nogal veel van deze games, waaronder Operation Flashpoint, Rainbow Six etc. dus het zal moeilijk worden voor deze titel om zich te vestigen, zelfs als-ie beter is.
ik vind de teamplay in simulatie-oorlogsgames als Operation Flashpoint (het orders geven, door menuutjes heen klikken) he grootste probleem... zo te lezen zal dit spel dat probleem oplossen... ik koop hem denk ik wel! alleen al omdat het voor het leger gemaakt is..