Ik ben een keer iets op de frontpage tegengekomen over dit spel. Maar nu kan ik het betreffende artikel niet meer vinden. Kan iemand me een link geven naar dit artikel?
Klik en in dit bericht staat in de lijst van Best of Show en in de lijst van Best Console Game (E3 ).
Is er al iets meer over dit spel bekend? Ik weet alleen dat hij ook door het leger gebruikt wordt als simulatie training. De verkoop versie zal vermakkelijkt worden, maar de legerversie zal er ook in zitten. Die leger versie houdt dus in dat alles zo is zoals in het echt. Een handgranaat ontploft dus pas no zoveel tellen. enzovoort.
Het gaat niet zozeer om de tellen waarna de granaat ontploft, maar meer de protocollen die een light infantry unit gebruikt tijdens urban warfare - Prachtig uitgelegd in de filmpjes die nu op de mainpage staan
Yep wapen naar beneden als je op je teamleader enzo richt. Allemaal wel nog cool (Btw: hier lopen al 2 of 3 threads over, misschien een centrale maken??? ik zie wel een toekomst in dit spel.)