Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 22 jun 2003.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Na aanleiding van de front-paqe.

    Damn, wat een tof spel. Dit lijkt me echt top. Gewoon als een soort opperbevelhebber commando's geven.
    Lijkt jullie dit spel ook super? Vinden jullie het wel leuk als je alleen commando's kunt geven of vind je dat je zelf ook moet kunnen killen?

    Is er niet meer info? Wanneer komt ie in 2004? In welke gebieden het afspeelt(alleen het midden oosten)? Soort missie's dat je moet doen?

    Ik ben trouwens benieuwd hoe "Rainbow six" gaat worden. Dit lijkt me toch nu al 10 keer zo goed.
    Ik heb iig weer iets nieuws om naar uit te kijken. Mooi man.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Rainbow Six is passe :) Dit is de nieuwe shit. Je kan inderdaad niet zozeer zelf spelen in FSW, maar de filmpjes die IGN verspreid geven toch wel een prachtig spel weer. Het lijkt allemaal érg goed te werken, zelf schieten is dan niet eens meer nodig :)
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355


    Ach ja, who needs "Rainbow six"? Dit lijkt me echt 10 keer zo gaaf!

    Ik heb er nu al zin in. Ook het realisme wat erin zit. Wapens wegnemen van de doden, etc.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep het lijkt wel héél cool en ook hele goeie graphics.
    Nu moeten ze gewoon veel extras erin doen. (zoals bv wapens afnemen) en het heel uitgebreid maken of er een multiplayer insteken of van die trainings missions zoals in mgs.
    Maar dit spel gaat wel cool worden denk ik!
    Online moet dat ook wel cool zijn.
     
  5. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd 2 teams via live!!! echt machtig
    En dan dat verspreiden maar ik denk dat het wel ff wenne is aan de controles! maar voor de rest een mega game en gelikt
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik vraag me af....zit er nou in de game nog wel actie als je zelf bijna niks meer hoeft te doen.
    Want volgens mij ben je eerst een half uur bezig iedereen op zijn plek te zetten en daarna moet je nog eens gaan lopen naar een andere plek en ben je weer bezig iedereen goed neer te zetten
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Precies, daar zat ik ook al aan te denken. Een groot gebied, 2 teams en gaaaaaan.

    Lekker tactisch bezig zijn. Je team opsplitsen en de boel gaan verkennen. Vijand gevonden; paar man laten langszij sturen, etc etc etc.

    Ik hoop idd dat het spel LIVE gaat. Lijkt me wel logisch!


    [edit] Mischien dat Mirik meer info voor ons heeft??[/edit]
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zoals je in de filmpjes zag ben je redelijk veel bezig met het aanvallen van tegenstanders. Je wordt gedropt midden in de actie, en vooral in dat soort gebieden opereren de militie's als guerilla strijders - Ze zijn overal en nergens :) Het in positie brengen van je personen duurt, zoals je kon zien, maar een paar seconden en je zal toch echt 'on the move' moeten om je objective te behalen. Beetje bullshit dus dat je een half uur bezig bent met het organiseren van je 2 squads :) Het zag er allemaal erg action-packed uit en het is dermate snel dat je echt wel wat te doen hebt.
     
  9. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou dat klinkt beter :)
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal mijn idee. Tuurlijk heb je veel actie. Je moet actief je mannen plaatsen. Zoals jij (TheFlood) het omschrijft is lijkt het meer, dat je je mannen goed moet neerzetten en dan begint de actie. In tegendeel de actie is er al vanaf mom. 1. Jij zorgt ervoor met actieve orders dat jouw team het gaat halen.

    [edit]Zag net je reactie, pfjoei gelukkig je bent al om!! ;) [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  11. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    HEBBUH......

    Te wreed hoe die kogels die muur sloopten. En hoe die soldier door zijn kop werd geschoten. Hoop alleen dat ie niet al te moeilijk word, maarja dat zal ik wel merken in 2004 ;)
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik hoop juist dat ie GIGA moeilijk wordt!!
    Uiteraard wel met een simpele interface.
     
  13. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een soort RTS game maar dan eens vanuit 3rd person view. mij lijkt het allemaal te langzaam gaan. het is geen spel denk ik die je even voor een kwartiertje speelt, zoals bijvoorbeeld een deatmatch game. Mij lijkt Rainbow six 3 toch nog steeds leuker, omdat jezelf kunt schieten etc. en je team uit mensen bestaan waarmee je met de communicator ook nog eens kan communiceren
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zulke spellen moet je idd niet voor een 15 min spelen. Begreep van "WouteR" dat "Rainbow Six" niet komt.

    Hopelijk kun je ook Co-op spelen. Lijkt me ook helemaal top. Allebei een team en gaaaan.
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Rainbow Six 3 komt wel? Ik heb nooit gezegd dat die geannuleerd is hoor :)
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Sorry, iets te snel gelezen. Je bedoelde in vergelijking met dit spel.

    Maarre, mooi zo. Hebben we ook iets om de tijd te "doden".
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja sorry ik bedoelde inderdaad in vergelijking met FSW. Zeker daar ik Rainbow Six al helemaal kapot heb gespeeld op de PC, evenals OFP. Beide games zal ik nog wel moeten testen denken maar geheel vrijwillig zal ik ze niet kopen :) Zeker niet als je even je geld kan bewaren voor Full Spectrum Warrior.
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Features van de officiële product page:

    • Groundbreaking new gameplay: Squad-based tactical action lets you move between two fire teams through simple, intuitive interface.
    • The most intelligent squad AI ever created: Full Spectrum Warrior accurately simulates the actions and reactions of soldiers in intense combat environment.
    • Authentic implementation of U.S. Army doctrine as taught to the Infantry
    • Multiple environments with varying conditions that affect squad effectiveness and tactics.
    • Rules of Engagement simulate real-world conditions and alter the difficulty level.
    • Squad equipment reflects real weaponry and equipment currently in use by the U.S. Army.
    • Realistic animations for squad members: Motions for soldiers were modeled after a combat veteran who is also an active-duty Sergeant in the U.S. Army Rangers.
    • Xbox Live support



    Trailer: http://www.thq.com/Movies/FullSpectrumWarrior/FULL_SPECTRUM_TRAILER_FINAL_hi.AVI
     
  19. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben blij, eindelijk nog eens een origineel spel.
    Alé toch origineler i v g met andere games.
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Rainbow six is passe betekend dat het "voorbij" is. Oud. Niet meer de heetste. Niet meer modern. There is a new dominant man in town, Full Spectrum Warrior.
     

Deel Deze Pagina